דרמה פיל קרם

תוכן העניינים:

בקומדיה – דרמה בין אב לבנו – מככבים אוון (בלאקה אליס) ואוזי אליס, אמן טורונטו שגדל בג'מייקה על ידי אמן תיאטרון כפרי, משורר ומחנך. אביו נחשב לאחד הבדרנים הקומיים הטובים ביותר באיים הקריביים והיה מאז ילדותו. It's Always Sunny – in – ג'מייקה היא הסיטקום הארוך ביותר בהיסטוריה של ארה"ב, כאשר "OZZie" חוגג את עונתו ה -13 ב -5 בספטמבר וכבר הזמין 14.

התפקיד זיכה אותו באוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר

והטקס, שכלל גם חילופי דברים בין שני השחקנים, הוא חומר אגדות האוסקר. מקליין, שהייתה מועמדת בעבר לארבעה פרסי אוסקר לשחקנית הטובה ביותר, זכתה באוסקר הראשון שלה על הצגתה בסיפור הנוקב בעקבות מותה הטרגי של אמה בתאונת דרכים.

דיוק מביא כד המכיל את אפרו של מאריי לביתו של פיל ומכניס אותו לכריך חמאת בוטנים וג'לי

מאוחר יותר סם יוצר קשר עם כמה הורים דוחים, כולל אחד שבנו הציק לו, ועל כך היא רוצה לנקום. לאחר שפיל אובחן כחולה בסרטן המעי, הוא הספיק לחשוב על הלווייתו ומעלה את הרעיון של ארון סופגנייה.

מיטשל מאשים את קמרון ביצירת בלגן בכך שניסה לבשל במטבח ושכח מתי סוכנות האימוץ הולכת לדחות ביקור בית

סוף סוף מיטש מוצא את התוכנית של קאם ומתחיל לזרוק את כל הדירה לכאוס בכך שהוא אפילו נותן לילי כובע נסיכה וקצפת. מני מוכר את נייר האריזה למתנות לבית הספר ומשלם עבור כולם כדי לראות את Les Miserables.

סם, פרנקי, דיוק ופיל מבצעים שגרת ריקודים לשיר "כיפי" כמתנה למקס. סם משבח את מקס ופרנקי ואומר להם שהוא לא רוצה לחכות עד שהוא מת שילדיו יעריכו אותו.

The Groundlings מוצגים גם כקבוצה בתוכנית הלילה בכיכובו של ג'וני קרסון ובמספר תוכניות טלוויזיה אחרות. סם קורא מהתסריט של "The Mark Twain Show" בפרק הראשון של העונה השנייה של Nightline.

אני חושב שכל חובבי הקומדיה יסכימו שזו יצירה שאסור לפספס

אז בואו ונבקר שוב באחד מסרטי הקומדיה הטובים ביותר שנוצרו אי פעם, "The Mark Twain Show". The Groundlings, ומציירת תמונה עליזה של טום הנקס כבייסבול בפרק הראשון של Nightline, העונה השנייה של "Nightline" והעונה השלישית של "Saturday Night Live".

ואז ג'וש מוסטל מגלם בחוק את בן וג'רי, שמתבססים בבירור על הדמויות האמיתיות באותו השם – אביו ואחיו של בן. ואז זה הרומן של פיל עם ננסי, אותה מגלם סמית ', שמניע באמת את סיטי סליקרס.

נראה שלקתתי יש צד קשה כאשר היא מקבלת עדויות DNA מהדוור האמיתי התואמות את התיאור שפיל תיאר. פיל מופיע שוב בפרק הבא, הפעם עם פנים חדשות (או לפחות אלו שקיבל) ותספורת אחרת.

עם זאת

לאה מגלה שהיא ופיל מכירים את אדם זמן רב מאוד ומתחננים שיעזור לו ולא יפגע בו. לאחר שפיל נפצע ובסופו של דבר בבית החולים, סם שוקל להכניס אותו למתקן סיוע, אך בסופו של דבר מחליט לדאוג לאמו בעצמו. רק במערכה השלישית, סצנה 4, פיל מבין שהוא זקוק לאה ומתקשר אליה כשהיא נכנסת לחדרו. במערכה 4 בסצנה 2 נראה כי ריצ'רד תפס את מקומה של לאה כשהוא יושב בשטח עם פיל.

סם וחברותיו (כולל סאני

לני ואלה חיה) נפגשים לבראנץ 'של יום האב, המשמש גם מסיבת יום הולדת לכל חברותיהן. עבודת המשחק האחרונה של סם מאפשרת לו לבלות זמן איכות עם חבריו, אך בזמן חביב פחות מהרגיל. פיל וריץ 'מתייחסים לקסנדר בזלזול ראוי, כאשר ריץ' מודיע לו שעוגת יום ההולדת של דואן ביילי אינה עוגת גלידה, רק כדי להיות חסר מזל שהבנות לא היו שם במקרה ושקסנדר יהיה הסלפי הרגיל שלו בתכנית. קלייר צריכה להשתתף בישיבת ועדת התחבורה בגלל תאונת דרכים שהייתה מעורבת במכוניתה ובמכוניתו של פיל.