הבהרת פיגמנטציה בפנים

תוכן העניינים:

בניסיון להילחם בהיפרפיגמנטציה, הוצאתי מאות דולרים לאורך השנים ועברתי אינספור מוצרי טיפוח. מסכת ההבהרה של Beautigenix הינה מסכה קוריאנית המפחיתה את הופעת כתמי השמש – כתמי גיל -, מבטלת סימני עייפות, מעניקה לעור מראה זוהר בהיר, מאזנת את גוון ומרקם העור ומשפרת גם אקנה קל.

ג'ל זה

כמו פורמולה – מכיל חומצה סליצילית, שמקלפת את העור בעדינות, בעוד ש- SPF30 מגן עליך מפני קרני UVA ו- UVB מזיקות ומונע את הסיכון להידרדרות המראה של כתמים כהים. פילינג זה יסייע בשיפור גוון העור, נקבוביות מוגדלות ופיגמנטציה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על הגורמים לכתמים כהים מלכתחילה ואילו תשעה טיפולים המומלצים על ידי רופאי עור גורמים לכתמים כהים. אם העור שלך נפגע מהשמש או אם מישהו מתנהג כמו מישהו עם עור שנפגע.

Microdermabrasion היא צורה טכנית מצוינת של פילינג המשתמשת בטכנולוגיית יהלומים כדי לפתור שורה של בעיות עור.

זה יעזור לאזן באופן זמני את ייצור המלנין

לאזן מחדש את גוון העור ולהבהיר כתמים כהים קיימים. ניתן להשתמש בפיגמנטים ונקודות קטנות וקלות להגדרה, ואם אתה מנסח קרם זה עם Illuminscin ו- Asyntra-sl, המגנים על העור מפני פיגמנטציה נוספת, אתה יכול להשתמש בו בתור פריימר, קרם לחות או קרם הגנה. הוסף פנים 80:00 Microdermabrasion היא דרך נהדרת להסיר תאי עור מתים ולהצעיר עור למראה עייף, מה שמעניק לך זוהר בריא זוהר. שמרו על מעטפת החומצה הטבעית של עורכם עם שילוב של נוגדי חמצון איכותיים כמו חומצה היאלורונית וגליצרול.

פנים מלטשות תאי עור מתים

מזרזת את חידוש התאים ומפחיתה קווים דקים ופיגמנטציה, כולל צלקות אקנה. זה עוזר לדעוך את המראה של שינוי צבע לאחר האקנה, משפר את סימני החשיפה לאור, כולל כתמים כהים, צלקות אקנה ופיגמנטים עדינים, ומשפר את יכולת ההזדקנות של העור ללא תופעות לוואי שליליות של הזדקנות כמו יובש וקמטים. . טיפול פנים בשילוב של נוגדי חמצון איכותיים, חומצה היאלורונית וגליצרול לשיפור נקבוביות סתומות ושיפור מעטפת החומצה הטבעית של העור, במיוחד סביב העיניים, האף והפה.

קרם יום לתיקון הבהרה הלבנה המארגן מחדש את העור ומונע הופעת כתמים כהים

צלקות אקנה ופיגמנטציה כהה וכן קמטים. טיפול פנים בשילוב של נוגדי חמצון איכותיים, חומצה היאלורונית וגליצרול לשיפור נקבוביות סתומות ושיפור מעטפת החומצה הטבעית, במיוחד ליישון העיניים, האף והפה.

פילינג משפר את מראה הקמטוטים והקמטים על ידי החלקה ודהייה של מבנה העור כדי להפוך את העור לרענן, בהיר וזוהר יותר. הכתמים מוחלקים, שינוי צבע העור מצטמצם, הנקבוביות מעודנות וגוון העור נעשה בהיר וברור יותר.

מסכה זו מעורבתת עם נוגדי חמצון ותגובות עור אחרות

סרומי הבהרה המסייעים במאבק בפגיעות ברדיקלים חופשיים, מהדקים את העור וממשיכים בתהליך ההבהרה. פפטידים אנטי אייג'ינג משפרים את מראה הקמטוטים והקמטים, ואילו ארבוטין, תרכובת אורגנית, נלחם בהיפרפיגמנטציה. הערה: היפר-פיגמנטציה עלולה להתרחש כאשר מוחלת חומצה אזאלית על אזורי עור דקים כגון שפתיים ועיניים. היתרון הנוסף הוא שהלבנת ויטמין C מכוונת רק לפיגמנטציה בעייתית ", אמרה. ניתן לתקן היפרפיגמנטציה על עור מחוספס על ידי ריבוש מחדש של זה בעזרת פילינג אנזים דלעת המרכך את העור ומפחית את הפיגמנט.

למרות שה המוצרים הנ"ל הם מבריקים כשלעצמם

איננו יכולים להמליץ על סרום ההבהרה של בי סקינקייר לכל הסובלים מהיפרפיגמנטציה, כתמים כהים, אקנה או צלקות. זייכנר ממליץ על סרום פנים זה מכיוון שהוא מספק חומצה אזאלית של 10 אחוזים כדי להבהיר אזורים כהים יותר ואפילו לגוון עור. הניאצינאמיד הוספה לסרום הוכחה קלינית כמפחיתה כתמי אקנה וכתמים כהים, ויוצרת גוון אחיד, לדבריה. אנו ממליצים לחפש טיפול מהיר ויעיל, אך אם יש לך תקציב, זה חובה שאינו ניתן למשא ומתן. – —- הוא מכיל ויטמין B3, המסייע לדעיית היפרפיגמנטציה על ידי מניעת העברת פיגמנטים לעור.

במרכז העור ZO (r) שינוי צבע עמוק ופיגמנטציה ניתן לטפל בבעיות באמצעות לייזר פיגמנט מיוחד

בו תוכלו להשתמש לכל סוגי העור. טיפול זה פותר כמעט את כל בעיות העור המתקדמות שיש לך, משפר את מראה ההיפרפיגמנטציה, מאיר ומבהיר את עור הפנים שלך, משאיר עור בהיר ולחות, עוזר להילחם בנזקים הנגרמים על ידי רדיקלים חופשיים, ממריץ ייצור קולגן להידוק העור, מפחית קווים דקים. וקמטים וגם עוזר להדק ולהפחית קמטים. הטיפול משפר את האלסטיות, מכווץ נקבוביות, מהדק נקבוביות ועוזר להבהיר, להבהיר ולשפר את העור ולפתור כמעט את כל בעיות העור המתקדמות שיש לכם.

טיפולי פנים לבנים שחורים מושלמים את עור הפנים שלך באמצעות פחם פעיל, לייזר פחמן והצערה כדי להצעיר את עורך ולהשיב את הברק הטבעי שלו.