הסרת שיער בפנים בראשון לציון

תוכן העניינים:

עכשיו זה הזמן המושלם להתחיל בטיפול בשיער בלייזר וללבוש את השיער באביב, או לפחות עד סוף אפריל, נטול דאגות ונטול דאגות.

הפופולריות של לייזרים

הסרת שיער בסיוע – גדלה במהירות מאז שאושרו לייזרים אודם ואלכסנדריט לטיפולי הסרת שיער בשנת 1996. מאז, נעשו שיפורים רבים במערכות הסרת שיער בלייזר ואושרו על ידי ה- FDA. שיפורים אלה כוללים זמני טיפול ארוכים יותר, שימוש בקרני לייזר ארוכות יותר שמקררות את העור במהלך הטיפול, וסריקה מדויקת יותר. בישראל משתמשים במספר מכשירי לייזר, אך הקורות ואורכי הגל שונים בטכנולוגיית הקירור ובסריקה.

מכשירים אלה עובדים מהר יותר ומתאימים לשערות מסוימות מסוג זה

אך העובדה היא שככל שהשערות מוסרות מהר יותר, כך טוב יותר. מחזור צמיחת השיער יכול להימשך בין ארבעה לשנים עשר חודשים, תלוי באזור הגוף ומספר השיער הצומח בפועל. אדם יכול לאבד כ-40-100 שערות בשנה, אם כי זה יכול להשתנות במהלך חייו. כאשר השיער צומח הם נמשכים בדרך כלל בין שנתיים לשלוש וזה הגורם החשוב ביותר בהסרת השיער.

לאחר הסרת שיער בלייזר, עליך להימנע מהסרת שיער לפחות חודשיים-שלושה לאחר טיפול בלייזר. מומלץ לגלח את השיער בהקדם האפשרי לפני זמן הטיפול. לחלופין, ניתן להשתמש בקרמים מקריחים לשיער שהוסר או בשיטות קטיף כגון ספריי לשיער.

אין למרוט או להשתמש בחומרים כימיים כגון נייר (r) במשך חודש לפני הטיפול

אל תשתמש ברטינול, חומר הלבנת עור, כדי להתכונן לטיפול שיער בלייזר על הפנים שלך. אין לגלח את האזור שטופל ביום הטיפול לפני הטיפול ולאחריו ואין לגלח אותו במהלך הטיפול או בזמן זה (למשל לאחר טיפול בלייזר).

אמנם עשויה להיות רגישות מסוימת מיד לאחר טיפול שיער בלייזר, אך התוצאות צריכות להיות מיידיות. מדי פעם אתה צריך לעבור רענון בין טיפול לטיפול, אך רוב השיער המטופל נעלם ותוכל להשיג דילול טוב של שיערך.

גילוח הרגליים יכול להיות קצת מעצבן

אבל אם אתה עושה את זה ללא מאמץ במקלחת, אתה יכול לנסות את קרם הסרת השיער החדש של Veet. ניקוי ריחני זה עולה 55 שקל (90 דולר) עבור 200 מ"ל וניתן להשתמש בו בכדי לשטוף פנים וגוף. הקרם, שניתן להשיג גם ללא ניחוחות, נמכר בשני גדלים: 1.5 מ"ל ו -2.2 מ"ל (המחיר הוא 40 ניס). את קרם Veet ניתן להשיג במגוון צבעים, כמו כתום, אדום, ירוק, כחול, צהוב, כתום – ירוק וסגול.

הסרת שיער בלייזר מצריכה בדרך כלל מספר טיפולים

ומספר הטיפולים נקבע על פי גודל השיער וכן סוג הסרת השיער. אם תרצו לדעת יותר על שאר הטיפולים הקוסמטיים המוצעים על ידי מומחי דרמטולוגיה בפריז, תוכלו לקבוע פגישה עם אחד ממומחי היופי. מול המספרה יש בוטיק קטן בו תוכלו לקנות מוצרי קוסמטיקה שונים כמו איפור, לק, מוצרי טיפוח לשיער ומברשות איפור. כרטיס היופי כולל פירסינג בלעדי באקדח "אקדח".

ניתן להתחנן על שיער יחיד עם הסרת שיער בלייזר או סדרת טיפולים עם טיפולי לייזר מסוגים שונים.

אם אתה מכוון להסרת שיער בלייזר, תחילה עליך לעמוד באחד הקריטריונים, השיער חייב להיות בעל פיגמנט ואסור לו לגרות.

זקיקי השיער מחוברים לבלוטות החלב הפותחות את העור בפניהם והם נצמדים לשורשים חיצוניים המתמקמים בשכבה החיצונית של העור

השכבה החיצונית של זקיק השערה נוצרת על ידי שורש חיצוני הנצמד לשכבה החיצונית הזו של העור, והשיער שצומח ממנו מורכב מ 2-3 שכבות המחוברות בכמות גדולה של חלבון הנקרא קרטין. חלבון זה מיוצר בתאים בזקיק השיער ומייצר את הפיגמנט המעניק לשיער את צבעו. תאי פיגמנט, הנמצאים גם בזקיק, מייצרים את הפיגמנטים המעניקים לשיער את צבע השיער, כמו אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, שחור, סגול, לבן, חום וצהוב.

ככל שהשיער כהה יותר

כך יש לו יותר מלנין ויכולת ספיגת החום שלו חזקה יותר, ולכן שורשי השיער הכהה יותר נהרסים מהר יותר. ככל שצבע העור כהה יותר (או מכיל יותר ממנו), כך יכולת השיער שלך לספוג את הקרן ולגרום נזק לעור, וכתוצאה מכך נכווי, כתמים או צלקות בעור. בתי השחי, המפשעה והרגליים הם האזורים שקל לטפל בהם ויכולים להשיג את התוצאות הטובות ביותר בדילול השיער.