הסרת שיער בפנים האם זה כואב?

תוכן העניינים:

שיער פנים בלייזר הוא אחת הבחירות שרוב האנשים המודרניים בוחרים בכדי להיפטר משיער גוף לא רצוי. ניתן להשתמש בהסרת שיער בלייזר בפנים, כמו גם בחלקים אחרים של הגוף כמו עיניים, אוזניים, אף, פה ואפילו על העור. נשים יכולות להסיר שיער בלייזר כדי להסיר לצמיתות שיער באורך של עד 5 ס"מ, בעוד שגברים לרוב דורשים הסרת שיער באמצעות לייזר.

הסרת שיער בלייזר אצל גברים אינה שכיחה כמו אצל נשים, מכיוון שרוב הגברים אינם רוצים להיפטר משיער פנים. גברים גם בוחרים יותר ויותר בהליכים אחרים כגון הסרת שיער בלייזר ואפילו הסרת עיניים בלייזר.

לכן אנו ממליצים תמיד להסיר את שיערך בלייזר במרפאה אמינה ומקצועית

בחר ספק הסרת שיער בלייזר והירשם להסרת שיער בלייזר. המנתח יעריך את המועמד שלך להסרת שיער בלייזר ויבהיר למה אתה יכול לצפות ממנו ומה לעשות איתו. ביום הסרת שיער בלייזר, חיוני לגלח את אזורי הפנים שיש לטפל בהם.

לפני שהטכנאי מתחיל, הוא ינסה קרן פועמת אחת אחרי השנייה כדי לבדוק אם התרחשו תופעות לוואי לא רצויות.

תלוי באזור ועוצמת הלייזר

טיפולי הסרת שיער יכולים להיות מעט לא נוחים לכואבים. עם זאת, מידת ההתמודדות עם הסרת שיער בלייזר תשתנה מאוד מסובלנות הכאב שלך. אם כי סביר להניח שכולם חווים כאב באופן שונה, עבור אנשים מסוימים ההרגשה של הסרת שיער בלייזר מספיקה כדי להיות כואבת כמו עקיצה, והיא גם יכולה להרגיש כואבת במידה מסוימת. כמה זה כואב תלוי באיזה חלק בגוף מטפלים.

הטכניקה הראשונה

היא הסרת שיער בלייזר, אולי הטיפול המוכר והנפוץ ביותר להסרת שיער בפנים. בהשוואה לשיטות אחרות, טיפולי לייזר הם הרבה יותר כואבים, אם כי הם אורכים זמן רב יותר. זו אחת הסיבות שהתלונות בסוג זה של הסרת שיער נוטות להיות קלות כל כך. עם זאת, לפני שתתחיל לקחת את המנה הראשונה של שיער בלייזר – טיפולים להסרת הפנים שלך – עליך לדעת את היתרונות והחסרונות של כל שיטת הסרת שיער לפני שתחיל אותו.

אנו כאן

כדי לעזור לך ללמוד את כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער לצמיתות בפנים עם הסרת שיער בלייזר. אם עברת הסרת שיער בלייזר ולא חווית תוצאות משמעותיות ואף מינימליות, יכולות להיות לכך מספר סיבות. שערות לייזר שהוסרו הינן הליך רפואי בו משתמשים בקרן אור מרוכזת (לייזר) להסרת שערות לא רצויות. בהליך זה, זקיקי השיער נהרסים על ידי קרני אור כדי שלא יוכלו לצמוח מחדש. כשאתה משתמש בהסרת שיער בלייזר, זקיקי השיער שלך מפסיקים לייצר שיער עכשיו ובעתיד. אתה מוכן להיפרד מסכיני הגילוח וערכות השעווה שלך, ומסיבה טובה: זה כואב.

הכאב שאתה מרגיש במהלך הסרת שיער בלייזר שונה מאדם לאדם וכולם שונים. מבחינת סף הכאב, הסרת שיער בלייזר נכנסת לאותה קטגוריה כמו גילוח, שעווה או אפילו טיפוח עור קבוע: זה כואב כמו לעזאזל.

אם בסופו של דבר תסיר שיער בלייזר על ידי מישהו שאינו מאומן

אתה עלול לסבול מכוויות בעור, צלקות או גרוע מכך. באזור יונילקה הברזילאי, לרוב בפנים יש שערות עדינות רבות שקשה להסיר באמצעות הסרת שיער בלייזר. בעת שעווה וגילוח אנו מקבלים שיער חודרני, שבהחלט אינו שייך להסרת שיער בלייזר.

אם אתה רוצה להימנע מכאבים שמגיעים לפעמים עם הסרת שיער בלייזר מקצועית, אל תחפש עוד, כי KENZZI יכול לעזור לך. רופא מקצועי יוכל להקל על הכאבים הקשורים להסרת שיער בלייזר ברגליים.

הסרת שיער בלייזר בלוס אנג'לס מציעה אפשרות מצוינת לאנשים המחפשים הסרת שיער ללא כאבים. בהשוואה לאפשרויות אחרות, הסרת שיער בלייזר מציעה נוחות של תוצאות ארוכות טווח ללא כאבים בהסרה פיזית.

חסרון אחד הוא שהסרת שיער בלייזר יכולה לדרוש שישה טיפולים או יותר והיא חייבת להיות קבועה. ישנם רק 20 סוגי שיער לטיפול, ולכן הוא אינו יעיל כמו הסרה פיזית מבחינת תוצאות ארוכות טווח.

אם אתה מעוניין להסיר שיער פנים לא רצוי לנצח

הסרת שיער בלייזר היא הדרך הקלה, המהירה ביותר וללא כאבים. אתה עלול להרגיש קריצה או שתיים, אך בהתאם לסף הכאב, זה יכול להיות די לא נעים. אגב, שעווה כל חודש מבטיחה הסרת שיער נקייה, אז בחרו את החלק ביותר שנמשך כל החיים והשיל כמה שיותר שיער בזמן קצר ולא כמה שבועות.