הסרת שיער בפנים המלצות וחוות דעת

תוכן העניינים:

לפני שאתה תופס כלי להסרת שיער כגון סכין גילוח פשוט, לייזר או אלקטרוליזת לייזר, עליך לדעת את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהכלים הללו לפני שתשתמש בהם על הפנים. אנו מסבירים את קרמי העור הטובים ביותר לבחירה ואנו מציעים קרמים מהשורה הראשונה לכל אישה שקונה באמזון. הם נעים בין מכונות גילוח להבים פשוטות לטיפולים כגון שעווה, לייזרים, אלקטרוליזה וכו '. —- קרא את הביקורות שלנו ותיאורי המוצרים בעיון לפני שתקבל החלטה. אם אתה מעדיף מכונה ביתית להסרת שיער בפנים, בחר במכשיר בטיחותי לסוג העור שלך.

אנשים שונים תמיד יעדיפו שיטות שונות

לכן עליכם להבין את היתרונות והחסרונות של כל שיטת הסרת שיער. ריכזנו את העבודה שלנו כך שבסופו של דבר תוכלו לבחור בעצמכם את השיטה הטובה ביותר להסרת שיער. אני לא יכול להמליץ על הסרת שיער בלייזר ועל גילוח פנים גבוה יותר, אך אנשים שונים תמיד יעדיפו שיטה אחרת אם אתה עובד למענה. ההמלצות שלנו לקרמים לשיער פנים הן שילוב של המלצות ופורומים של משתמשי גרנסנט. אנו מסתכלים על ביקורות אחרות כדי לראות אם הקרם עובד היטב על כל הלוח, ואנחנו מסכמים אותו בשעווה להסרת שיער פנים, המדורגים על ידי המומחים בדרגה הגבוהה ביותר ועושים את העבודה.

חלפו הימים בהם קרמים לשיער פנים היו מבושמים בחדות

אך ישנם חדשים שהם עדינים וללא ניחוחות. חלפו הימים של הישן " בית הספר, "" הסרת שיער בפנים "שהשתמשה בקרם הפילינג לשיער שהוסר. לאחרונה ביצענו אלקטרוליזה (ראה מידע נוסף על היתרונות והחסרונות של אלקטרוליזה) ואנחנו מרוצים מהתוצאות.

אנחנו יכולים ' לא מאמין כמה זה זול יותר לשלם למקצוען עבור הסרת שיער בלייזר, אבל הבטחנו לך בדיקה. הסברתי איך אתה יכול לברוח מזה ולשכוח שאתה יכול להרשות לעצמך טכנולוגיה להסרת שיער בלייזר

השיער הביתי מכשירי הסרה עולים בין $ 300 ל -1,000 $ והם פחות חזקים

אך יכולים להגיע ערב תוצאות מתמשכות שכדאי בהחלט אם ברצונך להפסיק להתמודד עם זיפים. אם יש לך עור רגיש ואתה יכול לשאת את הכאב ואתה מוכן לשלם קצת יותר, סוכר הוא דרך נהדרת להסיר שיער.

אפשרות אחת

היא לקנות ערכת הסרת שיער בלייזר לבית אם אתם רוצים פיתרון קבוע יותר לשיער הפנים הלא-רצוי שלכם, במיוחד לאלו הנאבקים בכך. מכונות להסרת שיער בלייזר זולות יותר, אך אנו ממליצים על מכונת הסרת לייזר עם אחריות של 2.5 שנים ל- PS7.49, שאותה יש לנצח.

קרם הפנים של Veet משאיר את העור תחושת לחות ומהווה אלטרנטיבה מצוינת למוצרים אחרים להסרת שיער בפנים.

בכל הנוגע להסרת שיער

הימנע מכל מה שמגרה אזורים גדולים בעור, כגון גילוח או מוצרים לניקוי כימי. עבור מוך אפרסק ושיער פנים כללי, אני לא יכול להמליץ על גילוח הפנים גבוה יותר, אבל מאז שהתחלתי, קילוף דווקא עוזר. פינצטה היא שיטה יעילה יותר מגילוח, אומר גאראי, כשהם מסירים שיער אחד בכל פעם. זה יכול לקחת יותר זמן – ויכול לשמש גם כתוספת להליך אחר של הסרת שיער – להיפטר משיער צומח או ממש קצר.

זכור שזה לא הכרחי כל יום, מכיוון שלא תוכל להסיר שיער בצורה יעילה כמעט כמו מכונת גילוח אם לא קיבלת הסרת שיער בפנים מקצועית.

אף על פי שאף שיטת הסרת שיער לעולם לא תהיה קבועה ב 100%, הסרת לייזר טובה בהרבה משימוש באפילציה, במיוחד להסרה ארוכת טווח.

בסופו של דבר

הסרת שיער בלייזר יכולה להיות שיטה יעילה להפחתת כמות שיער גוף לא רצויה, אך עליך לשקול את היתרונות מול הזמן והעלות. השקעה בתער גדול וטיפול בשעווה להסרת שיער לטווח ארוך תחסוך ממך שנגרם משיער לא רצוי על הפנים, הרגליים והגוף. הסרת שיער בלייזר אינה הפיתרון הזול ביותר להסרת שיער כשאתה סטרייט, ולכן אתה זקוק לאיש מקצוע ששוקל זמן, עלות וכו '. עם זאת, מדובר בהשקעה משתלמת, בהתחשב בכך שחשבון השעווה שלך לא יהיה קיים. אם שעווה מכאיבה לך מדי, הגילוח גוזל זמן רב מדי או יקר מדי, הסרת שיער בלייזר יכולה להיות בדיוק מה שחיפשת.

אם אתה מעוניין להסיר שיער פנים לא רצוי לנצח, הסרת שיער בלייזר היא הדרך הקלה, המהירה ביותר וללא כאבים.