הסרת שיער בפנים כמה טיפולים נדרשים

תוכן העניינים:

למרות שהסרת שיער בפנים אינה חדשה עבור אף אחד, היא העלתה מספר שאלות בשנים האחרונות. אנשים רבים פנו להסרת לייזר כדי להסיר שיער פנים וגוף לא רצויים. בואו נסתכל על דרכים אחרות בהן תוכלו להשתמש בכדי להיפטר משיער לא רצוי כדי להבין מדוע הסרת שיער בלייזר היא האופציה הטובה ביותר עבורכם. אם רוב האנשים שמקבלים את שיער הפנים והגוף שלהם בצורה של שיער פנים רוצים להיפטר ממנו, יתכן שהם ירצו לקבל פחות זמן וכסף להסרת שיער בלייזר.

בעוד שגילוח ושעווה הם כיום השיטות החשובות ביותר להסרת שיער לא רצוי

הסרת שיער בלייזר יכולה לחסוך כסף. אם אינכם מחפשים זמן וכסף לגילוח, הסרת שיער בלייזר היא אלטרנטיבה מצוינת עבורכם. הסרת שיער בלייזר היא אפשרות בטוחה ויעילה שחוסכת לך זמן, כסף ואפילו את בריאותך ורווחתך – ולטווח הארוך.

מכיוון שכל כך הרבה טיפולים נחוצים, עליך לפקוח על העלויות בעת ההחלטה אם יש להסיר שיער בלייזר. בחר ספק הסרת שיער בלייזר, הירשם להסרת שיער בלייזר וצפה לשלם בין $ 1,000 ל -2,500 $ לטיפול ועד 3,400 $ לשנה.

עלות הסרת שיער בלייזר בפנים תלויה בכמות השיער שיש להסיר ובאיכות הטיפול בלייזר. לטיפולים סבירים יותר, כמו הסרת עור בלייזר, מחיר הסרת שיער בלייזר עשוי להיות יותר סביר.

אם נמאס לך להתגלח כל הזמן

לגדול, למרוט ולגלח כדי לקבל את העור החלק המשיי שקיווית לו, הסרת שיער בלייזר היא בדיוק הפיתרון בשבילך. אם כבר אין שיטה בטוחה להסיר את שערות הפנים המעצבנות הללו, הסרת שיער בלייזר היא הדרך הקלה, המהירה ביותר וללא כאבים. כך שאם אתם מחפשים הסרת שיער בלייזר המפחיתה ביעילות את שיערכם בכ- 70% ומסירה שיער פנים לא רצוי לתמיד, הלייזר יכול להיות בדיוק הטיפול המתאים.

הסרת שיער בלייזר יכולה להתבצע במהירות רבה

תלוי בגודל האזור שיש לטפל בו. לדוגמא, זה לא נמשך יותר מ -10 דקות, אבל זה לא ממש מיידי וזה לא בסדר להתגלח כי אתה צריך לדאוג שהשיער שלך יצמח ויהיה גלוי לכל מי שאתה פוגש. הסרת שיער בלייזר יכולה לחסוך לך שעות רבות מכיוון שאינך צריך עוד להתגלח, לגדל או להבריש באופן קבוע.

צמיחת שיער תקינה ומתמוססת לאחר מספר שבועות ואף חודשים של הסרת שיער בלייזר. לאחר הסרת השיער הראשונה נדרשים מספר טיפולי לייזר, וייתכנו גם טיפולי תחזוקה.

אנחנו כאן כדי לעזור לך לעבור את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להסיר שיער פנים לצמיתות עם הסרת שיער בלייזר. לגברים ונשים עם הסרת שיער בלייזר, אנו עוזרים לך להיפטר משיער לא רצוי על ידי פתרון הבעיה האמיתית.

הסרת שיער בלייזר

היא הליך רפואי שבו משתמשים בקרן אור מרוכזת (לייזר) להסרת שיער לא רצוי. רוב המטופלים העוברים הסרת שיער בלייזר מדווחים על אי נוחות מועטה או לא במהלך ההליך, שיכולה לקחת בין מספר דקות למספר שעות בהתאם לגודל וצורת שיער הפנים וכמות השיער שהוסרה.

מצד שני

הסרת שיער בפנים בלייזר אצל נשים יכולה גם למנוע צמיחת שיער באזורים מסוימים בגוף כמו העיניים, האף והפה. בניגוד לאלקטרוליזה, הוא שימושי גם להסרת שיער בשלב האנגן ויכול לטפל באזורים אלו בפחות זמן מהזמן הדרוש לטיפול באלקטרוליטים, עד מספר שעות.

ישנם מספר דברים שאדם יכול לעשות

כדי למקסם את היעילות של הסרת שיער בלייזר. זה משתנה מאדם לאדם והוא נקבע בצורה הטובה ביותר על ידי ייעוץ. על מנת להיפטר משיער לא רצוי בצורה הטובה ביותר, יש צורך בשילוב של טיפולים שונים כמו לייזר בלייזר וטיפול באלקטרוליטים.

אם יש לך הסרת שיער בלייזר

אתה יכול לבטל את הצורך לגלח, לגלח קרם, לארגן פגישות שעווה ולבצע הליכים שגרתיים אחרים. במקום לחכות שהשיער יגדל ומישהו אחר יגלח את האזור, טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים להסיר את השיער תוך מספר דקות.

אמנם טיפול ביתי יכול להיות זול

אך יכול להסיר שיער זמן רב יותר מאשר אם יש לך הסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר בפנים יכולה להיות יקרה, אך יעיל להיפטר משיער פנים ויכול להיות יעיל גם אם מעוניינים להסיר שיער לא רצוי ולהשיג מראה חלק ומשיי.

חסרון אחד

הוא שהסרת שיער בלייזר יכולה לדרוש שישה טיפולים או יותר כדי לתפקד והיא קבועה. אצל נשים זה יכול להיות קבוע על הפנים, אצל גברים זה יכול לדרוש עד 6 טיפולים נוספים בגלל העלות הגבוהה והעובדה שיש להתקין אותו באופן קבוע.