הסרת שיער בפנים עם קוסמטיקאית רפואית

תוכן העניינים:

שוחחנו עם מומחים מובילים בתחום רופאי העור והאסתטיקה בכדי לקבל ייעוץ כיצד להתאים את הפנים בצורה נכונה ובאילו כלים וכלים הם משתמשים. אנו עוסקים בכמה שאלות נפוצות שיש לחולים שעברו הסרת שיער בפנים לגבי ההליך.

המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על אופן ההכנה והטיפול בעור שלך לפני, במהלך ואחרי הסרת שיער בפנים. הסרת שיער בלייזר: עשו את שניהם, או קראו עוד כדי ללמוד איזו אפשרות מתאימה לכם?

ניתן להסיר שיער פנים וגוף לא רצויים בשיטה אחת או יותר

כולל הסרת שיער בלייזר, הסרת עור בלייזר ושיטות אחרות. קחו בחשבון שזה משהו שלא תצטרכו לעשות כל יום, מכיוון שלא תוכלו להסיר את השיער בעזרת מכונת גילוח בצורה יעילה כמעט כמו שהייתם עושים אם מבצעים הסרת שיער בפנים מקצועית.

ניתן להשתמש בהסרת שיער בלייזר להסרת שיער פנים וגוף לא רצויים וכן להסרת עור. זוהי אפשרות גם לאנשים שיש להם כתמים או שיער לא רצוי על עורם, כולל אנשים עם אקנה, מחלות עור או מחלות עור אחרות כגון פסוריאזיס.

אם ברצונך ללמוד עוד על הסרת שיער בלייזר, תוכל לבקש התייעצות עם קייזר פרמננטה שירותי קוסמטיקה בטלפון 1-888-543-4357.

המנתח יעריך אותך כמועמד להסרת שיער בלייזר ויבהיר אם אתה יכול או לא

ניתן לצמוח ולקטוף לפני שמתחילים בהסרת שיער בלייזר, אך עליכם להפסיק ולהתכונן להסרת שיער בלייזר על ידי גידול או מריטת השיער. זקיקי שיער חייבים להיות נוכחים כדי לטפל בהם, וניתן למרוח ג'ל קהה באזור הטיפול. נקו את הפנים לפני תחילת הסרת שיער בלייזר ולפני ההליך עצמו.

כדי להרוס את הזקיקים לחלוטין, נדרשים מספר פגישות, ועלות הסרת שיער בלייזר משתנה מרופא לרופא. על פי האגודה האמריקאית לכירורגים פלסטיים, המחיר הממוצע של טיפול בן שעה בארה"ב בשנת 2018 היה 1,500 דולר ובקנדה 2,000 עד 3,200 דולר. עלות הסרת שיער בלייזר יכולה להשתנות מאזור גאוגרפי אחד למשנהו, מדינה למדינה ואפילו מדינה למדינה.

אמנם קל למצוא מכוני ספא ומכוני הסרת שיער בלייזר

אך על האדם שמבצע את הטיפול להיות מוסמך ומורשה. אם אתם מעוניינים בהסרת שיער בלייזר, בחרו רופא מוסמך בתחום כמו דרמטולוגיה או כירורגיה קוסמטית ובעל ניסיון מקצועי של לפחות שנתיים בטיפול בשיער פנים. קבעו תור לרופא כדי להחליט האם הסרת שיער בלייזר היא אפשרות טיפול מתאימה עבורכם. לאחר הסרת השיער הראשונה תזדקק למספר טיפולי הסרת שיער בלייזר ואולי טיפולי תחזוקה.

בהתאם לאזור המטופל, הסרת שיער בלייזר יכולה לקחת בין 15 דקות למספר שעות, ובהתאם לאזור זה, זה יכול לקחת רק כמה דקות או מספר ימים.

אם אתה רוצה להשתמש בהסרת שיער בלייזר

כדי להיפטר משיער בהיר ועדין, תשכח מזה, זה חובה – יש לחתוך אותו. מומלץ להמליץ ללקוחות להכין את עורם על ידי הימנעות משבועות שקדמו להסרת שיער בלייזר, כולל סוכר ושעווה. אם אתה שוכח את זה או אם הוא מכוון את השיער רק בשלב הצמיחה הפעילה, נדרשים מספר טיפולים.

פינצטה

היא דרך יעילה להסיר שיער מהפנים אם מסירים כל שערה בנפרד, אומר בלונדין. אם אתה לא מסיר את השיער בשורש, dermaplane הוא הדרך הטובה ביותר להסיר שיער בפנים, אומר גאראי. אתה יכול גם להבריש את עצמך באצבעותיך או במספריים, אך רק אם השיער הוסר בנפרד.

הסרת שיער בלייזר

היא הליך בטוח ויעיל, שבו אנרגיית לייזר מהירה מאוד מופנית למלנין בזקיקי השיער, לדבריה. לייזר משתמש בקרן אור פועמת בעוצמה המשמשת להסרת שיער לא רצוי. הלייזר משמש לתקיפת פיגמנטים בשיער על ידי 'שירת' השיער ופגיעה בו או הריגתו, על פי הצהרת משרד הבריאות והשירותים האנושיים בארה"ב.

לאלקטרוליזה יש יתרון שניתן לטפל בשיער כהה וגם בהיר

ואילו הסרת שיער בלייזר יכולה לטפל רק בשיער כהה. הסרת שיער בלייזר הורסת זקיקי שיער בלייזר, ו- IPL משתמש באור כדי לעשות את אותו הדבר, אך זה יכול להיות מאתגר עבור אנשים עם גווני עור כהים יותר, מכיוון שלייזרים יכולים להתקשות להבחין בין עור לשיער, ולגרום לנזק ולהוביל לשינוי צבע העור, על פי להצהרה של משרד הבריאות והשירותים האנושיים בארה"ב. בהליך זה משתמשים בקרני אור כדי "להרוס" את זקיקי השיער כדי שלא יוכלו לצמוח מחדש.