הסרת שיער בפנים

תוכן העניינים:

שיער פנים שעווה הוא שיטה פופולרית בקרב גברים ונשים כאחד להסרת שיער גוף לא רצוי. עם זאת, כשמדובר בשיער פנים גס או עבה אצל נשים, יש פיתרון טוב יותר: הסרת שיער בלייזר.

העלות של הסרת שיער בלייזר על הפנים משתלמת באופן מפתיע ודורשת פשטות וקלות

זה בטוח, קל, מהיר, הרבה יותר יעיל מאשר למשוך פינצטה או שיער מהפנים שלך, זה בטוח יותר, קל יותר, מהיר יותר ולעולם לא תצטרך להציע כסף עד פי שלושה מטיפול בשעווה רגילה. העלות של הסרת שיער בלייזר בגוף מלא יכולה להגיע גם ל -1,000 דולר ומציעה מגוון רחב של אפשרויות לגברים ולנשים בכל הגילאים.

ב- SkinSpirit

אנו יכולים לעזור לך להסיר שיער פנים עבה וגס כמו אפרסקים ולשכוח את ה- DIY. המומחים שלנו מסייעים בהסרת שיער פנים לא אטרקטיביות ולא רצויות בצורה מהירה וללא כאבים, באותה עלות כמו הסרת שיער בלייזר בגוף מלא, שנמשכת עד 10 שנים. אתה יכול לגלח לחלוטין לכל החיים על ידי הסרת צינורות כל השיער לצמיתות באמצעות הסרת שיער בלייזר.

במקום לשרוף רק שיער גלוי על העור

הסרת שיער בלייזר מוצאת והורסת את הזקיקים, שומרת על צמיחת שיער מחדש ומסירה אותו כמעט כמו גילוח. זכרו כי אינכם חייבים לעשות זאת כל יום מכיוון שלא תוכלו להסיר שיער גוף לא רצוי, כולל שעווה, או לקבל טיפול מקצועי להסרת שיער בפנים. אם תבחרו בהסרת שיער בפנים – הסרה שמסירה את כל שיער הפנים שלכם, האזור המטופל יישאר נטול שיער עד 10 שנים, לא משנה אם אתם משתמשים בקרם להסרת שיער או לא. אפילו שעווה עלולה לגרום לצמיחה חוזרת של שיער לא רצוי, אך ניתן להסיר שיער גוף לא רצוי ללא שעווה, תמורת חלק קטן מהעלות לשעווה מלאה בגוף.

ריכזנו עבורכם את השיטות הטובות ביותר להסרת שיער בפנים

כך שתוכלו למצוא אחת טובה לעצמכם. כאן אנו משווים בין היתרונות והחסרונות של הסרת שיער בפנים, כולל היתרונות והחסרונות של שיטות שונות, כמו גילוח בעזרת גילוח, מלקחיים לבד והסרת לייזר. הדרכים הטובות ביותר לנשים לקנות באמזון, כולל קרמים איכותיים לכל סוגי העור ומגוון רחב של מוצרים לגברים ונשים. בנוסף להסרת שיער פרטנית, "twEEZING היא דרך יעילה להסרת שיער מהפנים", אומר גאראי.

פינצטה היא שיטה נהדרת לקטוף את שיער הסנטר מדי פעם שנראה משום מקום, כמו כמה שערות בצד האף או על עצם הלחי.

אם מטרתך להסרת שיער בלייזר היא לחדור לשורשי השיער, מריטה או שעווה לאחר הטיפול תפחית את ההשפעה על העור, דבר שחובה לקצץ.

אם אתה רוצה לעצב את הגבות שלך או להראות שהשפם שלך

הוא בוס, כדאי לך לנסות לעשות שעווה במקומות שונים על הפנים שלך, במיוחד בשפה העליונה ובצד הפנים. השחלה, בהן הגבות מעוצבות ומסירים שיער פנים לא רצוי מהשפתיים העליונות, צידי הפנים והסנטר.

השחלה היא אחד ההליכים הנפוצים ביותר להסרת שיער בפנים ברחבי העולם, האחראי ליותר מ 80% מכל שיער הפנים. זוהי צורה של שעוות פנים בה ניתן להשתמש במקומות שונים בפנים, כגון השפה העליונה, הסנטר והשפה התחתונה.

לאחר שישה עד שמונה פגישות טיפול

יתכן שתזדקק למספר טיפולים כדי להיפטר משיער הפנים שלך לצמיתות, כך שלא תוכל לשכוח אותו בפגישה אחת בלבד. הסרת שיער בלייזר מפחיתה את שיער הפנים ויכולה למנוע את צמיחתו. גברים שסבלו מכוויות גילוח לאחר כריתת שיער בלייזר כוויות קבע או שערות חודרנית יכולים להסיר אותם לצמיתות.

נסה להשתמש במסכת הסרת שיער בפנים לפחות פעם בשבוע לפני שאתה מאפשר לשיער הפנים שלך לצמוח באופן מקצועי להסרה

למידע נוסף על הסרת שיער בפנים והטיפולים השונים העומדים לרשותך. כאן תוכלו למצוא פוסט בבלוג שעונה על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנושא שיער פנים וכל מה שצריך לדעת עליו.

אם אתה חושב על הסרת שיער בלייזר כפתרון ארוך טווח לבעיית שיער הפנים שלך

אל תחפש יותר. אם יש לך הרבה שיער על הפנים והרבה ממנו במקום אחד, אתה מועמד נהדר להסרת שיער בלייזר מכיוון שאתה לא צריך לבזבז זמן ומאמץ כדי שייראה נקי כל יום. ואם את רוצה להסיר את שיער הפנים הלא רצוי שלך לנצח, הסרת שיער בלייזר היא הדרך הקלה, המהירה ביותר וללא כאבים.

צמיחת שיער הורמונלית בדרך כלל אינה מגיבה להסרת שיער בלייזר

אומר LaFragola, כך שעווה יכולה להיות אפשרות טובה. ישנם רופאי עור המציעים טיפולי הסרת שיער, כולל אלקטרוליזה, קרם מרשם שיכול להאט את צמיחת השיער בפניה של אישה. לאלקטרוליזה יש יתרון שניתן לטפל בשיער כהה וגם בשיער, ואילו הסרת שיער בלייזר יכולה לטפל רק בשיער כהה. בנוסף לאלקטרוליזה, הוא טוב גם להסרת שערות שנמצאות בשלב האנאגן, כמו בחלק האחורי של הראש, מתחת לעיניים או סביב האוזניים.