השתלות שיניים

השתלות שיניים דברים שכדאי לדעת אותם

תוכן העניינים:

לשיניים הנתמכות על ידי גשר אורך חיים ממוצע של שבע עד עשר שנים לפני שהן צריכות להיות מוחלפות. למרות שמדובר בהשקעה גדולה עבור השתלות שיניים מחיר האנשים, מדובר בהליך שרופאי שיניים רבים מעדיפים להשתמש בו על פני גשר שיניים. אם אתה מאבד שן אחת או יותר, יש לך יותר אפשרויות מאשר לתקן גשר עם תותבות נשלפות. השתלות שיניים הם שורשי שן מלאכותיים המונחים בפה כדי לתמוך בכתר, תותבת או גשר. השתלות שיניים מטיטניום או מתכת התמזגו בעצם הלסת כדי לשמש שורשים לשיניים חסרות. תיבת דו-שיח קופץ לניתוחי שתל שיניים פתח ניתוח השתלת שיניים סגור ניתוח השתלת שיניים שתל דנטלי הוא מכת מתכת המחליפה את שורש השן החסרה. בשנים האחרונות, קבלת השתלת שיניים הפכה לבחירת שיניים פופולרית בקרב רבים המתנגדים לתותבות אחרות כגון תותבות וגשרים להשתלות. ניתוח השתלת שיניים הוא הליך בו מוחלף שורש שן בעמוד מתכת המחליף את השן הפגועה או החסרה בשן מלאכותית שנראית ועובדת כמו אמיתית. השתלת שיניים היא פיתרון קבוע המציע לחולי שיניים יתרונות רבים.

ניתוח השתלת שיניים מציע חלופה מבורכת לשיניים תותבות וגשרים שאינם מתאימים כראוי

ומציע אפשרות למי חסר שורשי שיניים טבעיים שאינם מאפשרים בניית תותבות, גשרים או תותבות. אחת הסיבות לפופולריות הגוברת שלהם היא שרופאי שיניים בעצמם ממליצים על שתלים על פני אפשרויות אחרות ששיעור ההצלחה שלהם גבוה יותר. השתלת שיניים היא אלטרנטיבה פופולרית לתותבת שאינה מתאימה לשורש השן הטבעי שלך, מה שלא מאפשר גישור או אפשרויות תיקון אחרות.

אופן ביצוע השתלת שיניים תלוי בסוג השתל ובמצב עצם הלסת שלך

אם אתה שוקל להשתיל, שוחח עם רופא השיניים שלך כדי לראות אם זה מתאים לך. רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על שתל אם יש לך היגיינת פה לקויה או בעיות בריאות שיניים אחרות העלולות לפגוע בצמיחת העצם.

לפרטים נוספים אודות צרכיך האישיים וכיצד הם קשורים לביטוח, שוחח עם רופא השיניים או ספק הביטוח שלך. תלוי בתכנית הביטוח ובגורם לאובדן שיניים, יתכן שיהיה לך כיסוי במסגרת התוכנית הרפואית שלך.

רופא השיניים או מנתח הפה שלך יבצע בדיקה מקיפה

כדי לקבוע את המיקום הטוב ביותר של עצם הלסת שלך להשתלת שיניים. סי מחליטה גם כמה שיניים ברצונך להחליף בשתלים, אשר עשויים לדרוש תכנון נוסף אצל רופאי שיניים אחרים או רופאי שיניים, בהתאם לבריאותך ובמצבך. ברוב המקרים זה תלוי אם אתה מקבל שתל מרופא שיניים שאחראי על הטיפול שלך וכמה שתלים אתה זקוק לטיפול שלך. שתלים דנטליים יושבים על החניכיים ומחוברים לשיניים שמסביב ומשמשים ליצירת שורשים ותשתית של תותבות. בניגוד לשיניים האחרות, החומר שממנו מורכב השתל הדנטלי שלך אינו מתקלקל. כאשר אתה מקבל שתל דנטלי יחיד, הוא אינו מכסה את חלקי השן האחרים או את גג הפה שלך.

עם השתלת שיניים, אינך צריך לדאוג להסיר את השן הלא נכונה או את שיני השקר שלך כל יום כאשר אתה אוכל או מצחצח שיניים, ולא יהיה לך שום אובדן או נזק לשיניים.

יתרון גדול של שתלים

הוא התמיכה המוצקה של השיניים החדשות שלך במהלך התהליך הנדרש לריפוי העצם סביב השתל. בשל יציבותו, השתלת שיניים ביציבות נחשבת לפיתרון קבוע לשן חסרה. כיוון שהשתל ממוקם בעצם הלסת, הוא מספק יציבות לשורשי השן הטבעיים.

עקירות שיניים חסרות אינן מגנות את החולים לחיים של גשרים קבועים ותותבות לא נוחות

השתלות שיניים משולבות בעצם לקבלת כתר משקם בחיים המספק מענה לבעיה הנגרמת כתוצאה מאובדן שיניים. שום מכשיר דנטלי אחר אינו יכול להתאים לחוזקה של שן טבעית כשתל דנטלי.

אנשים רבים אינם מכירים השתלות שיניים, אך הם פיתרון טוב יותר מגשרים וכתרים. שלא כמו גשרים ושיניים תותבות, השתלות שיניים זהות לשיניים הטבעיות שלך. הטיפול בהשתלות שיניים דומה לטיפול בשן הטבעית שלך.

החלק התחתון של השתל או החלק המושתל הוא בורג שניתן להשתמש בו כדי לחבר אותו בבית. במקרה זה, הבורג משמש כאחיזת עצם לסת לעיגון השן החלופית לתותבת. בבית הברגים ננעלים כדי לשמור על שני הפריטים.

כאשר שיניים נושרות, עצמות, רצועות ועצבים מתחילים להתפרק. אם פעל לפי ההוראות של השתלות שיניים בחיפה לאחר הריפוי, אתה יכול לצפות להחלמה מהירה. השתלה מתנהגת כמו שן טבעית, מה שהופך את האכילה לנעימה ומהנה יותר.

השתלות שיניים

יותר אנשים נעזרים בשתלים מאשר בשיניים תותבות

כתרים וגשרים קונבנציונליים. שמירה על ניקיון הפה הינה מכריעה לאורך החיים של השתלים ובריאות השיניים הכללית. לאחר בדיקה יסודית, דמי השתלת שיניים עם תמיכה ושיקום שיניים מתאימים הם תחרותיים ובשל השפעתם ארוכת הטווח ואיכותם הגבוהים יותר, זולים יותר לטווח הארוך.

שיניים חסרות

מעוותות או פגועות מהוות מקור לתסכול עבור אנשים רבים. פער בחיוך שלך לא רק משפיע על המראה וההרגשה שלך, אלא גם יכול להשפיע על בריאות הפה הכללית שלך. ד"ר ולסקו שומע לעתים קרובות חולים עם גשרים או כתרים מסורתיים מתלוננים שהם רוצים שהם ידעו על השתלות שיניים לפני שהכינו גשרים או שיניים תותבות.