טיפולי הבהרת פנים

תוכן העניינים:

על פי הוצאת בריאות הרווארד, לאחרונה פותחו טיפולים יעילים רבים להבהרת עור שיכולים להחזיר עור זוהר וצעיר.

Radiance MediFacial

היא שיטת הבהרת עור (או הלבנת עור) המשתמשת בחומרי הבהרה כדי להבהיר ולהאיר את העור. המטרה אינה הלבנת העור, אלא דהיית כתמים לא רצויים על ידי עיכוב ייצור המלנין המעניק לעור את צבעו. ישנם כמה כימיקלים המונעים ייצור מלנין, וחלק מכימיקלים אלה משמשים בטיפולי הבהרת עור כגון מסנני קרינה, קרמים, קרמים או אפילו מוצרי טיפוח לעור. זה עובד על ידי שימוש בשילוב של כימיקלים שונים (למשל בנזואיל פרוקסיד, חומצה גליקולית וכו ') כדי להפחית את מצבורי המלנין בעור ובכך לגרום לו להיראות גוון בהיר יותר.

הטיפולים הרגילים להבהרת העור הם קרמי הידרוקינון

מסנני קרינה, קרמים ומוצרי טיפוח אחרים ללא מרשם הנמכרים באמצעות ספקים רפואיים. ישנם מספר מוצרי טיפוח עוריים מקומיים, קרמים ותחליבים המכילים לעיתים קרובות שילוב של חמצן בנזואיל, חומצה גליקולית או כימיקלים אחרים כגון מתילפנידאט. ניתן לשלב כמה מוצרים להבהרת עור עם חומצות קוג'ין, מרכיב שמלבין את העור (למשל קרם הידרוקינון).

אם יש לך עור רגיש ועדיין ברצונך לנצל את היתרונות של הלבנת העור

עליך לדעת שיש הרבה חלופות טבעיות וקלות לעור. פילינג יכול לעזור לשמור על גוון העור אחיד ולהסיר היפרפיגמנטציה מתאי עור מתים, מה שעוזר להבהיר את עור הפנים שלך ולהיפטר מכתמים כהים הנגרמים על ידי אקנה. הם אינם מעכבי מלנין ואינם יכולים להבהיר את העור לחלוטין, אך הם עוזרים לתת לעור גוונים אחידים ולהסיר תאי עור מתים, ועוזרים להבהיר את העור וכן להיפטר מהכתמים הכהים יותר שגורמים לאקנה.

כאמור לעיל, אם אינך רוצה לדאוג אם אקונומיקה טובה לעור רגיש או הטובה ביותר לעור כהה, תוכל לבחור במסכת פילינג שמבהירה את העור. יתכנו כמה קרמי הלבנה נפוצים שעוזרים לך לעבור את תהליך ההבהרה – העור שלך.

ניתן גם להבהיר את עורך לפי הצורך, כגון מסיכת פילינג, שטיפת פנים או אפילו קרם אנטי אייג'ינג.

מוצרי הלבנת עור נועדו להילחם בהיפרפיגמנטציה ולהשיב את הצבע הטבעי של העור שלך לאחר שהתייצב

נוסחאות הטיפול שלהן גם ממזערות את שינוי הצבע הכרוך בכוויות שמש, כתמים ומצבי עור אחרים כגון אקנה, אקזמה ונזקי שמש. הלבנת לייזר יכולה לעבוד אצל אנשים מסוימים, אך עשויה שלא לעבוד אצל אחרים. למרות שהם לא מתאימים לכל סוגי העור, לייזרים יכולים להוביל להיפרפיגמנטציה, מה שאומר שהעור הופך כהה ו / או בהיר יותר, אם כי זו עשויה להיות תופעה זמנית בלבד.

עיין בתמונות שלנו לפני ואחרי

כדי ללמוד עוד על טיפולי הבהרת עור לאקנה, אקזמה, פגמים ומצבי עור אחרים. אנו מאמינים שאנחנו מקולקלים בבחירה בכל הנוגע לדרכים שונות להבהיר את עורנו, אז כאן נדון בכמה מהאפשרויות הטובות ביותר. החל מטיפולי לייזר והלבנה, ישנן דרכים רבות להבהיר את עורנו ואנו מאמינים כי לא צריך להיות מפונק לבחירה כשמדובר כיצד להבהיר את עורך.

למרות שזה נשמע אותו דבר

ישנם למעשה שני סוגים שונים של מוצרי הלבנת עור בשוק: קרמים להלבנה ומסנני קרינה. קיימים בשוק מוצרים רבים ושונים המבוססים על כימיקלים המאירים את העור, אך חלקם יקרים מדי לשימוש וזמינים רק על פי מרשם. ישנם מספר מותגים שונים של קרם הלבנת עור, והם נעים בין $ 50 ל- $ 100 עבור בקבוק בודד. אם אתה סקרן לנסות קרם עור, שוחח עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהמוצרים הללו כדי להבהיר את העור. באופן כללי, מומלץ למטופלים תמיד לנסות פילינג כימי או טיפולי הבהרת עור לפני שהם מנסים לשפשף מיקרו דרדר, במיוחד אם הם רוצים שגוון העור יהיה בהיר בכמה גוונים. כמו בכל הטיפולים הקוסמטיים, ישנם סיכונים מסוימים, ויש לדון לפני כן עם רופא העור או רופא המשפחה בטיפולי הבהרת עור. כדי להגן על בריאותך, ברצונך לרכוש מוצרים קלים יותר לעור המיוצרים בארצות הברית ומומלצים על ידי רופא העור שלך. אם אתה קונה טיפול להלבנת עור או מוצר של מותג יופי, אנא פנה לרופא שלך לקבלת מידע נוסף. משלוח חינם ומשלוח חינם בהזמנות מעל 50 $, בתוספת ניסיון למשך 30 יום על המוצרים שלנו. להלן אנו מציגים כמה טיפולים להבהרת עור שתוכלו לבחור לקבל עור זוהר וזוהר. שוחח עם רופא העור שלך כדי ללמוד עוד על היתרונות והסיכונים שלהם, כמו גם על בטיחותם ויעילותם. אם אתם מחפשים טיפול בעור – טיפול עור בהיר יותר, טבעי יותר ופחות פולשני, שחיקה הידרדרמלית היא בחירה טובה.

חומצה גליקולית

הנמצאת גם בקרמים רבים להלבנת עור, משמשת כפילינג ומסייעת להבהרת העור על ידי הסרת תאים מתים. לאחר ההליך, רופא העור ממליץ על תמיסה המכילה חומצת אלפא הידרוקסי, המופקת ממקורות טבעיים כמו שמן חמניות, כדי "לקלף" את שכבות העור העליונות הפגועות. זה הופך את זה לבחירה טובה עבור מי שרוצה להבהיר את עורו, במיוחד עבור אנשים עם עור כהה ויבש או צלקות אקנה.