טיפולי קוסמטיקה להצערת העור

תוכן העניינים:

5 טיפולי היופי המובילים שיגרמו לעור זוהר באביב הופיעו לראשונה אצל צ'רנוף מנתחים קוסמטיים וכעת ב- Cosmetics.com.

קו AURAE MD טיפוח העור מלא במוצרים המשפרים את עורכם

משפרים את התוצאות שתוכלו להשיג בעזרת טיפולים אחרים להצערת פנים ומונעים נזקי שמש בעתיד. בתנאי שמתבצע קילוף CTM, העור מתחיל להתהדק ואומר למרפאה. טכניקה זו של התחדשות העור כוללת שימוש בשילוב של קרם הגנה, קרם לחות ומוצרי אנטי אייג'ינג. הוא כולל מגוון רחב של מוצרי טיפוח לעור וכן מגוון טיפולי פנים לפנים ולגוף.

רופא העור או המנתח הפלסטי שלך יכולים לעזור לך להחליט איזה סוג של טיפול בלייזר מתאים לך ביותר. המנתח הפלסטי שלך יעזור לך להשיג את סוג התוצאות שאתה מצפה מחשיפה מחודשת של לייזר.

אם יש לך חששות קוסמטיים, הצעד הראשון בקביעת האם אתה מועמד טוב להידוק העור באמצעות לייזר הוא לפנות לרופא העור לקבלת ייעוץ.

מצד שני

הליך התחדשות העור הוא טיפול המבוצע על ידי רופא העור שלך בכדי להעניק לעור מראה מחדש. זהו תהליך הסרת שכבת העור העליונה לאחר שעבר טיפול קליני כמו לייזר או אולטרה-תרפיה. אם יש לך היסטוריה של אקנה, אקזמה, פסוריאזיס או מחלות עור אחרות, אתה יכול לבצע את הטיפול בהחייאת העור בו זמנית. המעמד השלישי של טיפול התחדשות העור הוא של הסרת השכבה הפנימית, באמצעות מכשירים כדי לטחון את השכבה החיצונית של העור כדי להסיר נזקים גלויים לעור ולהראות עור חלק, בריא וצעיר.

שני הטיפולים הם מדהימים כשלעצמם, אך הטיפול שבאמת עושה את ההבדל במראה העור שלך הוא התאמת עור לייזר.

הצוות במרכז לכירורגיה קוסמטית מכיל שני סוגים של לייזרים להצערת עור ישן ועמום ולהפחתת מראה קמטים

קמטים וסימני הזדקנות אחרים בפנים ובגוף. כל מחזור של טיפול התחדשות פנים בלייזר מתבצע לאורך תקופה של חודשים. במהלך תקופה זו, מנתח פלסטי מנוסה יתאים אישית שילוב מיוחד של טיפולי לייזר ליצירת מראה מוצק, מוצק ורך יותר. אין זמני השבתה ומחזורי הטיפול אורכים עד שבועיים, מקסימום חצי שנה.

ישנם טיפולים רבים להצערת פנים שיכולים לעזור לרענן את המראה ולהפוך את סימני הזדקנות העור הנראים לעין. מראה צעיר יותר אחרי טיפולים אלה יכול להפוך את האדם לאטרקטיבי יותר לאחר הטיפול.

הטיפולים שצצים מחדש יכולים לטפל בכל כתמי העור, כולל אקנה, קמטים, קווים דקים, צלקות אקנה ובעיות עור אחרות. זה יכול לעזור בשיפור המרקם, הגמישות והמראה של העור ולהפחתת מספר הקמטים.

מנתחים קוסמטיים מבצעים את הטיפולים הבאים

כדי להסיר את השכבה העליונה של העור ולקדם עור חדש עם צמיחת קולגן חדשה. ניתן להשיג הצערת עור גם באמצעות תרופות נוגדות דלקת כגון קורטיקוסטרואידים, קרמים, קרם לחות ולחות. לאחר סגירת החתך, ניתן להשתמש בלייזר לשיפור איכות משטח העור על ידי הסרת קמטים סביב הפה והעיניים, הסרת פיגמנטציה כתם, הפחתת מראה השקיות מתחת לעיניים ועזרה בהיפוך נזק לעור מאור השמש. התחדשות עור בלייזר משמשת גם להסרת קמטים וקמטוטים בפנים ובצוואר.

סרומים להבהרת עור איכותיים מסייעים בשיפור מראה העור

וטיפולים המבהירים את העור יכולים לסייע באיזון גוון ומרקם העור. אחת השיטות היעילות ביותר להשגת מראה צעיר ומלא יותר היא טיפול בלייזר – טיפול בעור בעל פנים מחודשות, במסגרתו מסירים את שכבות העור באמצעות הליך רפואי שאושר על ידי רופא העור. כיום יותר מנתחים פלסטיים משתמשים בלייזרים חלקים שמסירים רק חלק מהעור באזור הטיפול.

פילינג כימי

הידוע גם בשם chemexfoliation או derma peeling, הם טיפולים קוסמטיים המבוצעים על הפנים ומשמשים בדרך כלל כפתרון הזדקנות להצערת העור. הם משמשים לטיפול במחלות עור כגון אקנה, אקזמה וכוויות שמש באמצעות פתרונות כימיים להסרת שכבות העור החיצוניות ולעורר צמיחת עור חדשה. התחדשות עור בלייזר לא רק מסירה את העור של שכבות שטחיות באמצעות לייזר, אלא גם מחממת את העור ומקדמת היווצרות קולגן חדש.

הליך שאינו כירורגי יכול למקד לעומקים ספציפיים של מבנה הפנים ולטפל בתלונות פנים מקומיות כמו אקנה

אקזמה וכוויות שמש. הליך זה מוכר לכולם, כולל הזרקות BOTOX וחומרי מילוי בפנים, בעוד שטיפולים קוסמטיים אחרים המחדשים את העור כמו תרפיה באולטרפיה ומחזור לייזר הם מעט פחות בעין הציבור.

בענף היופי טיפוח העור

איפור וטיפוח השיער מתחילים מאוחר לכלול את כל סוגי העור וגווני העור, ויש גם טיפולים קוסמטיים רבים אחרים שאינם ניתוחיים. טיפולי לייזר יכולים להילחם בפיגמנטציה ובקווים דקים, קילופים יכולים לשפר את מרקם העור והידראפסיאל הוא מוצר שמלחלח והופך את העור לבריא. ניתן להשתמש בטיפול בלייזר לטיפול במגוון בעיות עור, להפחתת הסיכון למחלות עור כמו אקנה, אקזמה וכוויות שמש ומחלות עור אחרות. מרכז רנדון יכול לכסות את הצרכים הרפואיים, האסתטיים והדרמטולוגיים שלך, כולל בריאות העור, טיפול בעור, מניעה וטיפול באקנה.