לייזר בפנים לנשים

תוכן העניינים:

מאמר זה ידון במה שמכונה הסרת שיער בלייזר לפנים ובכל מה שנלווה אליו. הסרת שיער בלייזר סוללת את הדרך להיפטר מהביטחון המביך ביותר שמשפיע על הבעיות של גברים ונשים.

עושה הסרת שיער בלייזר לנשים, מדריך מקיף להסרת שיער בלייזר לגברים ונשים בארצות הברית של אמריקה.

אם אתם מעוניינים בהסרת שיער בלייזר

בחרו ברופא מוסמך בתחום כגון דרמטולוגיה או ניתוחים קוסמטיים ובעל היסטוריה של הצלחה בטיפול בנשירת שיער אצל גברים ונשים בכל הגילאים. המשך לקרוא כדי לגלות למה לצפות לפני שתירשם להסרת שיער בלייזר ואיזו אפשרות מתאימה עבורך. בחר ספק הסרת שיער בלייזר וקרא על סוגי הלייזר השונים הזמינים ומה אתה יכול לצפות מהם. המנתח שלך יעריך את המועמד שלך להסרת שיער בלייזר ויקבע אם הוא או מישהו אחר יכולים לעשות זאת.

ניתן לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר הקבועים על פניה של אישה כדי להסיר שיער לא רצוי. טיפולי הסרת שיער בלייזר מבוצעים בדרך כלל עם הסרת שיער לא רצוי, אך חלקם עשויים לדרוש עד 6 טיפולים ומעלה.

הסרת שיער אישה טיפול

ביום הסרת שיער בלייזר

חיוני לגלח את אזורי הפנים שיש לטפל בהם. שעווה ומריטה יכולים להתבצע בדרכים שונות, כגון גילוח, שעווה או מריטה, אך ניתן גם להפסיק אותם לפני שתתחיל בהסרת שיער בלייזר. אם גילוח כואב לך מדי, אתה מתגלח פחות ולוקח פחות זמן – וזה לא בהכרח מה שאתה מחפש. כדי להשיג תוצאות טובות יותר, חזור לפגישה שנייה לאחר הפגישה הראשונה ואחרי הפגישה השנייה והשלישית.

אם אתה מועמד להסרת שיער בלייזר

אין שום ערובה שתצליח בלייזר. רופא העור שלך מציע מגוון רחב של טיפולי הסרת שיער, כולל קרמים עם מרשם שיכולים להאט את צמיחת השיער בפנים של נשים. הצעד החשוב ביותר הוא להשתמש בספק לייזר מנוסה להסרת שיער, לכן עליכם להיות בטוחים שאתם בוחרים בהם וסומכים עליהם. על מנת להבטיח הסרת שיער בלייזר מוצלחת, עליכם להיות בטוחים באיכות הטיפול בלייזר ובטיפול הספק שלכם.

ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר L בלייזר 755 ננומטר או 1064 ננומטר

תלוי בסוג העור. חלק ממוצרי הסרת שיער בלייזר הפופולריים ביותר משתמשים בקרן לייזר חוסכת אנרגיה המתאימה למה שיש להסיר. עם IPL (Intense Pulsating Light), הסרת שיער בלייזר הינה בהישג יד עבור רוב הנשים עם גוון עור בריא וצמיחת שיער.

כדי שהסרת שיער בלייזר תהיה יעילה, על השיער להיות בעל פיגמנטים על מנת למקד את הלייזר. לדוגמא, שיער אפור, בלונדיני ואדום אינו מטופל ביעילות באמצעות לייזר, ולכן לא ניתן לכוון אותם בצורה יעילה לשיער בהיר. עם זאת, זה יכול לעבוד עבור בלונדיניות, לבנות, שיער אפור או אדום, שכן לייזרים אינם יכולים לכוון ביעילות לשיער בהיר.

המלנין בשיער סופג את אנרגיית הלייזר לזקיקי השיער, שם הוא גורם נזק ופוגע בעור.

לכן, הסרת שיער בלייזר יכולה להרוס לחלוטין או להפחית מאוד שיער פנים לא רצוי אצל גברים ונשים כאחד. הסרת שיער בלייזר פועלת על זקיקי השיער על ידי ספיגת אנרגיית הלייזר למלנין שבשיער, שם הוא גורם נזק לעור.

אז אם את אישה צבעונית

תוכלי להסיר את הפנים שלך לצמיתות באמצעות הסרת שיער בלייזר. אנו עוזרים לך ללמוד את כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער בפנים על ידי הסרת שיער בלייזר ואיך זה עובד. מאמר זה יעזור לנו להבין מה יש למדע לומר על בטיחות הסרת שיער בלייזר בפנים, וכיצד להתמודד איתו. המחשבה שיש לייזר את הפנים והגוף שלך אולי נשמעת מפחידה, אבל אתה יכול לדבר עם שני רופאי עור כדי לגלות את כל מה שאתה צריך לדעת בבית. אחת השאלות ששואלים אותי על ימי עור טוב לנשים עם שחלות פוליציסטיות היא האם הסרת שיער בלייזר היא פיתרון קבוע או לא.

המעוניינים בהסרת שיער בלייזר חייבים להבין היטב את שתי הטכנולוגיות השונות המשמשות בטיפול

הסרת שיער בלייזר משתמשת בלייזר כדי להרוס את זקיקי השיער ו- IPL משתמש באור כדי לעשות את אותו הדבר, אך הוא פולט אור דרך זקיק השיער כדי לספוג את הפיגמנט (מלנין) בשיערך. מסיבה זו, במקור זה עבד בצורה הטובה ביותר עבור אנשים עם שיער כהה והוא עדיין השיטה הפופולרית ביותר להסרת לייזר עבור נשים עם שחלות פוליציסטיות. מכשירים אלו להסרת שיער בלייזר קיימים מאז תחילת שנות התשעים ומאז אושרו על ידי ה- FDA לטיפולים שונים, כולל הסרת שיער בפנים.