סידור גבות באשדוד

תוכן העניינים:

אם הגבות שלך מעט דלילות על ידי מריטה, אתה יכול ללמוד בדיוק איך להכין את הגבות החלומות שלך בבית. רובנו השגנו צורת גבות טובה, אך שכחנו אותה עד שהגענו לברוק שילדס – גבות מושלמות. אם אתה לא יודע מאיפה להתחיל, לעולם לא תקבל גבות יפות ומעוצבות המשלימות את הפנים שלך. אתה צריך לעשות משהו אסטרטגי – ולחתוך כדי למצוא את צורות המצח הטובות ביותר.

בעזרת פינצטה טובה עליכם להתמודד (למפות) את כל שערות התועה הנופלות על גבותיכם

הערה: כשאתה מעצב מחדש, הלך לאט ולצבץ שיער אחרי השיער – אתה תמיד יכול לקחת יותר משם, אך היזהר שלא למשוך חזק מדי או מהר מדי, מכיוון שהוא יגרום לשיער לעלות.

מקקוארי אומר

"נסה לסיים את הגבות שלך לפני שתתחיל למפות אותן, כי אז אתה מגיע לאזור האסון", היא אומרת. זכרו כי יתכן שתצטרכו למשוך שיער נוסף ", אומר מקקוארי," לכן חשבו מחוץ לקופסה וחיקו את כיוון צמיחת השיער על ידי עבודה סביב הקצוות והפינות הפנימיות ביד קלה. אחרת, אתה מסתכן במראה לא טבעי וחוסם ועליך לזכור "שאולי תזדקק למעט יותר שיער בפינה הפנימית של הגבה או אפילו בקצה החיצוני של הגבה," אומר מק'קוארי.

אנו רואים שלט לטאי והוא חביב אותנו בכיוון הנכון סביב עקומה ואנחנו נוסעים בכביש

בקר גולני צופה בנו ממרעה מעבר לכביש, אז אנחנו יושבים וצופים. אני חושב שיש עוד מה לעשות, אמנם אני לא סומך על מטרותיו של קינס, אבל הוא מרגיע אותנו ולוקח אותנו למקום בו הדרך מתאימה יותר לרמה שלנו. אנחנו מטפסים במעלה הצוק הסלעי, גולשים מעל סלעים ומחרחרים עד שאנחנו על גבי מדרון תלול וסלעי שבו אין שביל בשום מפלס, ואז אנחנו יורדים ושוב יורדים.

אנו רואים ושומעים התפרצות מזג של ילד

שומעים את הוריו מייללים ומאיימים עליו, ואז לעולם איננו מבצעים את העונש המובטח, אותו הילד כמובן כבר יודע. אנו מחכים עד שנשמע פרוץ של צעדים משמעתיים, אך הם לא יוציאו אזהרה ללא פקודה או קריאה חזקה. אני חושב שהם לא ישיגו אותי, אז אני לא יכול לראות את המפה, אז אני אמנה את השלבים ונתחק אחר השביל.

לפנינו ליד השולחן הראשון

הוקמה משפחה ויש להם ילדה קטנה כבת ארבע שהונחה בכיסא הגבוה שלה. היא יושבת ליד "שולחן קטן" לשניים, שם היא יכולה לשבת לאחור ולראות את ההצגה או להרגיש בנוח במיטה מאוד נוחה. האורות נדלקים בתקווה לראות אותם, אך לשווא.

אני חולץ את הנעליים ומשרה את כפות הרגליים במים המקפיאים של נחל החרמון, ומוצא מקום קצת יותר רחוק מהנחל. נראה שהיא מופתעת לראות אותי ומחייכת אלי, אבל אני לא בטוחה שהיא מאושרת או לא.

האב חוזר

ואני רואה את האם מרימה את גבותיה ואת הילדה הקטנה רצה אחריה בשתיקה. בזמן שאני מנסה לצלם סלפי, כתב האו"ם, על פי חשבוני, הוא כותפות הכפתור שלו, שאומרות שזרועי אינה ארוכה מספיק ומציע להצטלם. אני מושך את עצמי עד הכניסה ורואה גבר ליד החלון כשאני מושיט יד אל נייר כתום, הוא שולף אגרוף ישן ומתחיל להכות אותי עוד לפני שאני בכלל מוסר לו אותו, מה שמצחיק אותי. בן זוגי עוקב אחריי כשאנחנו הולכים בשביל וירד לעץ שמחכה למטה, שלט שעליו כתוב "נחל חרמון, שמורת הטבע בנאי."

ההריסות המאוד שמורות לאורך הדרך מסומנות בסדר המספרי הבא עם שמות ההריסות באנגלית ובצרפתית.

את 45 הדקות הבאות הקדשנו רק להישען לאחור וליהנות מנווה המדבר המוצל והמגניב שנמצא כל כך עמוק בערוץ הגולן

בדרך חזרה למלון בו אכלנו ארוחת צהריים עברנו את אודם לפני שיצאנו לסיור של ארבעה ימים בצפון ישראל בסיורו של אברהם בשנה שעברה.

חזרנו לקיבוץ

התקלחנו, התלבשנו, יצאנו החוצה והתיישבנו על הברכיים והתבוננו במים מתחת לרגלינו משחימים מלכלוך ולכלוך. ראיתי מכונית נמשכת במקום בו היו כמה מכוניות אחרות, אז תפסתי את המצלמה ותפסתי מצלמה, אבל שכחתי איפה מתג האור ומעדתי. אחרי כמה דקות הבנתי את הטעות שלי ונקלעתי לאותו מקום ששכחתי שיש מתג תאורה.