קרם לחות לעור שמן ו בעייתי SPF15

תוכן העניינים:

עור שמנוני יכול להפוך את מציאת האיפור הטוב ביותר לאתגר, אך כמה אמנים אומרים שצבעי שפתיים כהים נהדרים לעור שמן ובעייתי SPF15 קרם הגנה מפני השמש הוא אחת האפשרויות הטובות בשוק. צוות מומחי דרמטולוגיה ב- Healthline טרש את שוק קרם הגנה כדי למצוא את המוצרים הטובים ביותר לאנשים עם עור שמן.

קרם לחות זה ניתן למריחה בכל מקום לצורך לחות מוחלטת

או להשתמש בו לטיפול נקודתי בפנים שלך. זה יכול לספק מספיק צבע בכדי לדלג לחלוטין ולתת לעור שלך בד חלק שאפשר ללבוש ללא איפור. השאירו שכבה דקה ומרחו במהלך היום אם אתם זקוקים לקרם לחות יעיל או השתמשו למשך הלילה.

אם אתם מחפשים קרם הגנה זול יותר לעור שומני

שקול Olays Day Moisturizer SPF30. אם אתה זקוק לקרם לחות יומי שיספק הגנה מתמדת מפני השמש, אך מרגיש ומריח כאילו אתה מצופה ללא הרף בשומן על החוף, קרם לחות הפנים של Cetaphil Daily הורג את שתי הציפורים במכה אחת.

קוסמטיקה

היא אופציה נהדרת עבור אנשים עם עור שמן, אך הקפידו לחפש פורמולה ללא שמן. הקרם יכול להרגיש מעט כבד ולכן הוא אלטרנטיבה נפלאה. אם העור מתייבש ושמן עודף עלול לסתום נקבוביות ולהחמיר את מצבך, קרם לחות ללא שמן יכול לספק את הלחות העשירה הדרושה. מובן מאליו שאינך זקוק לכל תוספת השמן – אך עליך להשתמש בקרם לחות אם יש לך עור שמן.

אם יש לך אקנה

עור נוטה, חפש קרם לחות שמעיד שהוא לא קומדוגני (כלומר, הוא אינו מכיל נקבוביות – מרכיבים סותמים). חפש מותגים עם הכיתוב "noncomedogenics", כלומר קרם הלחות אינו סותם נקבוביות. אם אתה מוצא קרם הגנה ללא קרם לחות או SPF, וודא שהוא מתויג כמסנן קרינה לפנים וקרא אותו בעיון, אחרת הוא אינו חזק מספיק כדי להגן על עורך לחלוטין.

אם יש לך אקנה

חשוב לשמור על בריאות העור שלך על ידי לוודא שהוא לחות ומוגן מקרני UV. זה נכון במיוחד אם אתם סובלים מעור מעורב, מכיוון שהעור הנוטה לאקנה עדיין זקוק ללחות. קרם לחות עם SPF אמור לחות ללא קשר לסוג העור, אך יש להתאים אותו לגוון שלך ולצרכיך הספציפיים לאקנה, לכן אל תחסוך עם קרם לחות.

דוגמה: הוא מספק את כל הלחות הדרושה לך עם SPF וסופג עודפי שמן.

מרכיבים אחרים שיכולים באמת לעזור לאקנה

עור נוטה הם ניאצינאמיד, השולט בשמן, מפחית דלקת וחומצה סליצילית, הממיסה נקבוביות. כשאתם קונים קרם לחות לעור נוטה לאקנה, אל תחפשו רק חומרי פילינג. חפש רכיבי לחות כגון חומצה היאלורונית, גליצרין או חומרים נוגדי דלקת ולחות אחרים המעניקים לעור שלך משקה מבלי להפוך אותו לשומני. דוגמה: לחות ללא שמן זה משאירה את העור רך עם 19 צמחים צמחיים כמו ליקריץ, ליבנה וערבה, הסופגים עודפי חלב ובכך מונעים אקנה. במקום להילחם בפצעונים שלך עם מוצרים המכילים אלכוהול, הזן את עורך בחומצה היאלורונית, גליצרול או חומרים פעילים אחרים נוגדי דלקת ולחות.

בתור קרם לחות ג'ל, ל- Effaclar Duo תחושה קלילה להפליא שנספגת מיד בעור. זה גם עוזר לשמור על ייצור השמן בעור, מה שאומר שלעולם לא תיראו שמנוני.

אם יש לך עור שמנוני

זה יכול להיות קשה למצוא את קרם הלחות המתאים עם SPF, אבל אתה יודע את סוג העור שלך. אתה רוצה קרם לחות על בסיס ג'ל, ללא שמן ועל בסיס מים כדי לתת לך את הלחות הדרושה מבלי לגרום לפריצות עם פורמולה קלילה. זה חשוב במיוחד לאנשים עם עור שמן; אותו אדם צריך לבחור בקרם לחות ללא שמן בכדי למנוע התפרצות נוספת. אמנם לא תשנה לחלוטין את סוג העור שלך, אך תוכל לאמן את עורך להיות פחות שומני ולשלוט בשמן ולעזור לו להשתנות.

די קשה למצוא קרם לחות טוב שיש בו גם SPF (UV / sunscreen) ואינו הופך את העור לשמנוני ושמנוני

הדרך הטובה ביותר לשלוט בעור שמן היא לגבש שגרת טיפוח עור ישירות לסוג העור שלך. לאחר הניקוי והשלמת כל שלבי ההכנה לעור, חשוב להשתמש בקרם לחות לפנים המעוצב במיוחד לעור שמן.

קרם הלחות הטוב ביותר לסוג עור זה

הוא קליל, נספג ושמנוני. אם העור שלך שמן מאוד או יבש מאוד, קרם לחות ללא שמן יבטיח שהעור סביב הצוואר יבש היטב, מכיוון ששמן יכול לגרום לתחושה שומנית. יש בודקים עם עור יבש ורגיש שאומרים כי קרם לחות זה מאזן את גוון העור ובאמת מרכך אותו מבלי לגרום לגירוי כמו מוצרים אחרים המנוסחים כמסנן קרינה.

שימוש בקרם לחות טוב של SPF הוא גם דרך יעילה להפחית את כמות המוצר בו אתה משתמש בשגרת הטיפול היומיומית שלך.