קרם פרופסי חוה זינגבוים

תוכן העניינים:

המינרלים הטבעיים של ים המלח המוזרקים עם ויטמין C ללא פרבנים, אינם מכילים חומרים משמרים, פרבנים, פתלטים, דיוקסינים, צבעים מלאכותיים או טעמים מלאכותיים. הקונים מדורגים 50 גרם ב -4.1 מתוך 1 ו 100 גרם ב 5.0 מתוך 10.

קרם הנבואה קמעונאי תמורת 199 דולר עבור בקבוק 50 מ"ל והוא זמין בספא רפואי נבחרים ובחנויות קמעונאיות בארה"ב ובקנדה

זהו קרם לחות לאורך כל היום, מועשר ברטינול ומורכב ממינרלים וליפוזום מים המלח. E, חומצה ליפואית וליפופרוטאינים להגברת גמישות ועוצמת העור וכן להגברת ייצור הקולגן.

בסך הכל

קרם הנבואה Paraben – Free מורכב מ -100% מינרלים טבעיים מים המלח – רטינול וחומץ ליפוזום מוזרמים. טיפול לילי יעיל, מועשר במינרלים טבעיים של ים המלח, המלחח את העור בזמן השינה, רטינולים מסייעים להזנה ולחות של העור בזמן השינה, והוא גם נוגד דלקת יעיל.

מינרלי ים המלח עוזרים גם להרגעת העור

מה שמסייע לכם להפחית את הלחץ שנחשפתם אליו במהלך היום. הם טובים לעור על ידי ניקוי יסודי למניעת אקנה. סרום ים המלח עשיר ברטינולים טבעיים ומועשר במינרלים מים המלח, לכן הימנע משימוש בקרם זה במהלך היום; לכן הלילה הוא אופטימלי. טיפול לילה יעיל המזין את העור בזמן שהוא ישן, מעניק לחות ומלחלח את העור לפני השינה ומצעיר ומקדם תאי עור חדשים בן לילה. הוא מרטיב ומלחלח את העור במהלך השינה, תוך קידום והצערתו.

קרם לילה קומפלט לילה של גרנייה מזין את העור בזמן שאתה ישן ואתה כבר יודע כמה מינרל MINDFUL מדהים! יחד עם שנת לילה טובה

קרם לילה מועשר במיוחד הוא כל מה שעורכם יכול לבקש. העור קשה לעיניים, ולכן קרם לילה מרגיע זה מספק לו לחות וחומרים מזינים. אפקט הבהרה: קרם לחות סופר לחות ולחות עם אפקט הבהרה, טיפול לילה נהדר לחולי אקנה.

רטינול מצוין לעור מכיוון שהוא מונע סימני הזדקנות נוספים

הוא משמש גם כנוגד חמצון נהדר המונע רדיקלים חופשיים וממריץ בו זמנית את ייצור הקולגן. חומצה היאלורונית היא נוגדת חמצון יעילה, כלומר היא יכולה ללכוד רדיקלים חופשיים שנוצרים על פני העור כמו גם בנקבוביות ובנקבוביות העיניים.

לכן אינך יכול להימנע מטיפולי אנטי אייג'ינג כיום

אך עליך למצוא קרמים איכותיים המסוגלים להסיר קמטים ולמנוע אותם. ישנן דרכים אחרות להקל על הקמטים על העור מאשר מריחת קרם, כגון שימוש בקרם לחות. הוא מזוהה ונספג בנקבוביות העור והעיניים כמו גם בחלקים אחרים של הגוף.

הקוסמטיקאית חוה זינגבוים רישתה את הטכנולוגיה ואומרת שפיתח את הנוסחה הראשונה המאפשרת לחומצה היאלורונית לחדור עמוק לשכבות העור באמצעות מריחת קרם או הזרקה

הטכנולוגיה המתוחכמת של טיפול לילה, מנוסחת בתערובת איכותית של מרכיבים טבעיים כמו מים, דבש ושמנים טבעיים, מספקת הנאה צרופה לעור. המוצר טוען שהוא הקרם המקומי היחיד שהוכח כי הוא חודר ביעילות לעור עם חומצה היאלורונית. קוסמטיקאיות Havas ZedboIM קיבלו רישיון לטכנולוגיה זו מחברת טיפוח הנחשבת בעולם ואומרות שהצליחו לפתח את הנוסחה "הראשונה" המאפשרת שימוש בחומצה היאלורונית, החודרת לשכבה העמוקה ביותר של העור באמצעות יישומי קרם והזרקות.

ארוז עם המינרל רטינול

הוכח קלינית כמפחית את הופעת הקמטים, אקנה, כתמי שמש ומחלות עור אחרות. זה יכול לעכב את הופעתם של סימני הזדקנות כמו פיגמנטציה וכתמי שמש, אותם ניתן לנקות באמצעות שימוש קבוע בסרום ים המלח. – מרחי קרם עור בריאות מענג זה לפני השינה והתעוררי בבוקר כדי לרענן ולהזין את עורך. פנקו את עצמכם בקרם ההזדקנות הזה, גלו מחדש את זוהר הנעורים והחזירו את יופי הזקנה עם מראה רענן ועור בריא.

ה- Glow Medi

ספא, שנבחר לאחרונה למדי הטוב ביותר של קנדה – ספא על ידי פרסי הספא והבריאות הקנדיים, משתמש בקרם זה באופן קבוע בספא המדיה שלו. המוצר מיוצר על ידי Prophecy Cream, חברת טיפוח עור מובילה העוסקת כבר 25 שנה ובעלת תיקיה של למעלה מ- 150 מוצרי SkINCARE פרא-רפואיים. חוה זינגבוים, מייסדת ומנכ"לית החברה שהביאה את קרם הנביאים לקנדה אמרה: "אנו גאים להשיק את מותג מוצרי הטיפוח האיכותיים שלנו לשוק הקנדי.

נבואה

היא מותג של קרמים פורצי דרך ו גישות לסילוק קמטים וקמטים בפנים ושמירה על חלקות ומלאות אנרגיה. קרם העיניים הנבואה הוא המתנה המושלמת עבורך והוא קרם המאפשר לך לטפל בעיניים, באף, בפה, בשפתיים, בלחיים ובאזורים אחרים של הפנים שלך. מועשר בחמאת שיאה, אגרגר מעניק לחות למשך הלילה ולאורך כל היום עם רטינול וקרם יום נגד קמטים. זהו מוצר ייחודי, ייחודי ומושלם למתנות.