הסרת שיער בפנים בתל אביב

תוכן העניינים:

הסרת שיער בלייזר היא הליך קליני המשתמש בקרן אור מרוכזת (לייזר בהיר) כדי להעלים שיער לא רצוי. הסרת שיער בלייזר היא שיטה יעילה להסרת שיער לא רצוי כמעט מכל אזור הגוף. כאשר מסירים שיער בלייזר, הלייזר משחרר אור שנספג לפיגמנט המלנין בשיער.

הסרת שיער בלייזר מנוטרת על ידי גורם שאינו רופא ונתמך על ידי מומחה בתחום רפואת העור (רופאי עור, רופאי עור, מספרות או דרמטופתים) במרכז הרפואי בתל אביב.

המופעל על ידי אותה טכנולוגיית לייזר דיודות המשמשת רופאי עור

הלייזר להסרת שיער של טריה ביוטי מספק שיער בבטחה – ומסלק אנרגיה בשבריר מהזמן הדרוש לטיפול במשרד מכל טיפול משרדי. מחקרים in vivo השוו את היעילות של הסרת שיער בלייזר עם טכנולוגיית לייזר Nd פועמת ארוכה. האחרון בבירור לא אומר "בצורה ברורה" או "בכלל" על יעילותם של לייזרים להסרת שיער. עם זאת, מחקרים כאלה משפרים את ההבנה ואת היתרונות והסיכונים של הסרת שיער בלייזר ברפואת עור ובטיפול בשיער פנים.

הלייזר YAG בטוח וטוב

מתאים לילדים ומצויד בשני מצבי פעולה – עדין מספיק בכדי לשמש על הפנים והגוף כדי לשבור את מעגל צמיחת השיער ולהשיג הפחתת שיער לצמיתות. מסיר שיער IPL מצויד במגוון עוצמות המיועדות לאזורים הרגישים לעור שונים, וכולל מכונות גילוח חד פעמיות ומשקפי שמש. הוא מתאים כמעט לכל אזור, כולל קווי ביקיני ובתי שחי. מצויד ביכולת לטפל בעדינות בכל חלקי הגוף – פנים, גוף, רגליים, זרועות או גב – מסיר ביעילות שיער מהרגליים, מהזרועות או מהגב, מכשיר רב-תכליתי זה מציע שני אופני פעולה כדי לענות על כל צורך בהסרת שיער.

אם אתם מעוניינים בהסרת שיער בלייזר

בחרו רופא שהוסמך על ידי הדירקטוריון ובעל ניסיון רב בתחום הסרת שיער בלייזר בתל אביב. במידה מסוימת ניתן לפנות לרופאים המתמחים בהסרת שיער בלייזר, כמו רופא עור, רופא עור או רופא עור. ניתן לקבל גם אחות מוסמכת המבצעת טיפולי הסרת שיער בלייזר בלבד ומתמחה בהם.

מרפאה זו מתמחה בשעווה ברזילאית ונחשבת לאחת מהמרפאות הטובות ביותר להסרת שיער בלייזר בתל אביב. כדאי להימנע משימוש בכל סוג של שעווה, כגון עור שעווה, שיער או ג'ל שיער, וכל סוג של שעוות פנים.

טיפולים קוסמטיים כוללים הסרת שיער בשיטת קרן אור IPL ו- SharpLight מייצרת טיפולי לייזר לנגעים פיגמנטיים ומחלות עור. הסרת שיער בלייזר עולה על פי שלחת בממוצע בין 1,000 ל -2,500 דולר לפגישה.

לפני שאתה עובר הסרת שיער בלייזר

התייעץ עם הרופא או עם המומחה בכדי לקבל את הטיפול הנכון למחלות הספציפיות שלך כגון מחלות עור או סרטן העור. הסרת שיער בלייזר מתוכננת בכדי לקבוע האם זו אפשרות טיפול מתאימה עבורך. על מרפאות לסווג את עצמן כמרפאות מיוחדות להסרת שיער – מרפאות המתמחות רק בהסרת שיער או במרפאות לייזר המציעות מגוון טיפולי לייזר.

אם אינך מוכן להצטרף למועדון הבוטוקס

תל אביב מציעה גם כל מיני טיפולים קוסמטיים. בחירת טיפול לייזר נכון למחלה הספציפית שלך, כגון מחלות עור או סרטן עור, מגדילה את סיכויי ההצלחה של טיפול הסרת שיער. מרפאת יפו בתל אביב מבטיחה כי שיערך יירד באופן ניכר לאחר סיום הטיפול עליו אתה ממליץ.

אם ברצונך לבצע הסרת שיער בלייזר

עליך להגביל מריטה, שעווה ואלקטרוליזה שישה שבועות לפני הטיפול. אם אתם מתכננים הסרת שיער בלייזר, עליכם להגביל זאת ל 6 שבועות לפני הטיפול. מי שמעוניין לעבור הסרת שיער בלייזר במרפאת יפו בתל אביב, צריך להגביל את המריטה, השעווה והאלקטרוליזה לתקופה של חצי שנה לפני ההליך ולאחריו.

במהלך הטיפול בהסרת שיער בלייזר

עליך להימנע מכל שיטות המריטה ומכל שיטות אחרות להסרת שיער כגון שעווה ואלקטרוליזה. אם אינך מרוצה מתוצאות המריטה והשעווה להסרת שיער לא רצוי, הרי הסרת שיער בלייזר היא חלופה שכדאי לשקול. עם זאת, אם אינך מרוצה מהתוצאות שלך או אינך מצליח ליצור מספיק שעווה כדי להסיר שיער לא רצוי לאחר ההליך, זו לא אפשרות שכדאי לבחור ויש להימנע ממנה.