סאן פרפקט דיפנס SPF50

תוכן העניינים:

בחירת קרם הגנה הטוב ביותר שמגן עליכם בצורה הטובה ביותר מפני קרני השמש המזיקות יכולה להיות מרתיעה. אם אתם מחפשים קרם הגנה כהה, ישנן אפשרויות רבות, אך יש אפשרות טובה באותה מידה, אם לא טובה יותר, מכל אפשרות אחרת לקרם הגנה.

חפש פורמולה המציעה הגנה מפני UVA ו- UVB ועונה על הצרכים הספציפיים של העור שלך (קרא עוד על הגנה מפני השמש כאן)

חפש מגוון רחב על התווית המגן עליך מפני קרני שמש מזיקות ומועילות כאחד. מקדם הגנה מפני השמש של 30 חוסם 97 אחוז מקרני ה- UVB, והגנה מפני השמש עם הגנה גבוהה מפני קרני ה- UVA מספקת הגנה של עד 90 אחוז בתנאים אידיאליים במעבדה.

אם אתה רוצה להיות בטוח במיוחד

קרם הגנה של Coppertone Pure Simple הוא הבחירה הנכונה, אך אם אתה מעדיף קרם קל יותר מאשר קרם, זו אפשרות מצוינת. אם אתה וילדיכם לא אוהבים למרוח מגע – כמו קרמים ומסנן קרינה – נסו קרם הגנה מינרלי שעושה יותר הבדל. עם זאת, קרם הגנה הטוב ביותר הוא זה שתשתמשו בו ואם ילדכם לא אוהב אותו ומרגיש כמו לוטוס או קרם הגנה, עליכם בהחלט לנסות זאת. Coppeertones Ultra Guard מציע מגוון רחב של הגנות, אין לו ניחוח נוסף, מתנהג עם כל המאפיינים הדרושים לך להגנה מפני השמש ואינו משאיר גבס לבן, מה שהופך אותו לבחירה טובה לילדים.

מבחינת הגנה מפני השמש

SPF 50 מציע מגוון רחב של הגנה מפני נזקי שמש UVA ו- UVB והשפעות מזיקות של השמש. הספקטרום הרחב אחראי להגן עליך מפני נזק ל- U VA וגם מפני נזקי ה- UVB. בנוסף, הנוסחה שלה נשענת על היסודות כדי לספק הגנה יעילה ורחבה יותר מפני השמש.

בשימוש נכון

קרם הגנה עם SPF 30 מונע מ- 97 אחוז מקרני ה- UVB להגיע לעור. קרם הגנה מפני ספורט UV Eltamd משתמש בתחמוצת אבץ בלבד, כך שקרני UV מזיקות משתקפות על ידי העור ואינן גורמות לנזק. גם הגנת השמש הינה מגוון רחב, עם חלקיקים ננו – תחמוצות אבץ חופשיות המגנות על עורכם מפני כוויות והזדקנות.

הצלחתי להשתמש בקרם יום לחות קל ובסרום ויטמין C כדי לשפר עוד יותר את הגנת השמש בשבועות האחרונים. העור שלי הרגיש מיד מוגן לחלוטין מפני אובדן הלחות מקרני ה- UV של השמש, ומעולם לא היו לי פריצות.

זה כמו גיבור-על שמגן על השמש, הוא מגלגל קרם לחות, יסוד ופריימר לאחד ומשמש תחל הזנה לאיפור מושלם. גורם ההגנה מפני השמש הקיים בקושי מוכפל לסבב מבריק, והלחות והתחלונות הבסיסיים מתגלגלים זה מזה ומשמשים חומרים מזינים לעור.

פורמולה מט אלגנטית זו מציעה הגנת UVA ו- UVB חזקה וקלה ומכילה קומפלקס נוגדי חמצון שיחזיר מנגד כשקרני UV נוגעות בעור שלך

קרם הגנה זה של CeraVe מכיל סרמיד 1,3,6-II להחזרת המחסום הטבעי של העור, אשר נמס על ידי נזקי שמש ורדיקלים חופשיים. הוא מכיל עור – מרכיבי לחות וגיל – המגן על נוגדי חמצון כדי להגן על עצמו מפני נזק המושרה.

אם כבר יש לך נזקי שמש נראים לעין

עליך לבחור בקרם הגנה שמכיל קרם הגנה ונוגדי חמצון שיכולים להועיל לעור שלך תוך הגנה מפני נזקים נוספים. פרנצ'סקה פוסקו מווקסלר דרמטולוגיה אוהבת את קרם הגנה מפני שהוא למעשה מסייע בהפיכת נזקי השמש הקיימים. הגנה טובה זו מפני השמש מגנה מפני קמטים, קווים עדינים וכתמים כהים הנגרמים על ידי אור השמש. היא אוהבת את זה כי זה עוזר לאלסטין במניעה וריפוי של היפרפיגמנטציה, שלדעתה מרגיש יותר כמו בסיס מאשר קרם הגנה עבה ופועל היטב כנגד התפשטות המלזמה.

קרם הגנה מפני שונית זה אינו מכיל את הגנת ה- UV שמקבלים מפני תחמוצת אבץ וטיטניום דו חמצני. בסך הכל, זה לא רעיון רע להיות פרואקטיביים עם קרם הגנה, במיוחד אם סבלת מכוויות שמש בעבר.

בחרתי בקרם הגנה מפני קרם הגנה טהור ופשוט של קופרטון מכיוון שזו אפשרות טובה יותר למריחה מלאה של הגוף

אך יש גם בקבוק ספריי שיכול להועיל לחלקם. קרם ההגנה המינרלי אלבה אינו מגיע בבקבוקי ספריי, מה שמקל על יישום קרם הגנה. יש לו מקדם הגנה בפס רחב של 32 והוא משיג ערכים כל כך גבוהים שהוא כמעט טוען בתואר קרם ההגנה המינרלי הטוב ביותר. התאהבתי בעובדה שקשה יותר לשפשף מאשר CoppeBone ואני גם מאוד מרוצה מהמחיר האיכותי והמחיר המשתלם שלה.

קרם הגנה נגד תרסיס זה קל למריחה כמו קרם

אך כדי להקל על המריחה מחדש ניסיתי לייצר אותו בזרם הישיר ביותר. זה תרסיס קל להחזיק ואני משתמש בו באופן קבוע כדי להגן על הפנים שלי מפני השמש. זהו מגוון רחב של SPF 50, שהוא דירוג ה- SPF הגבוה ביותר שתוכלו לקבל באוסטרליה, מעל A + וזמין בבקבוק ריסוס במחיר של $ 5.00.