טיפולי אנטי אייגינג לפנים

תוכן העניינים:

להלן רשימה של מרכיבי סרום אנטי אייג'ינג לפנים השופכים את עורך, מחזקים את ההגנה מפני השפעות סביבתיות ושומרים על סימני ההזדקנות. אני כאן כדי לומר לך שבתוך דקות אתה יכול להפוך את עצמך לצעיר בעשר שנים.

לחות היטב יכולה לשפר עור יבש ומגרד

להפחית נפיחות, ליצור נקבוביות קטנות יותר, לשפר את מרקם העור, לסייע בהעלמת אקנה למבוגרים ולשפר את יכולת העור להחלים ולתקן את עצמו. Microneedling הוא טיפול נגד הזדקנות המשמש כטיפול המושרה על ידי קולגן לשיפור והפחתת השפעות ההזדקנות על הקולגן הטבעי של הגוף, מרכיב מרכזי בעור האדם. PH, המשפר את הלחות והאלסטיות של העור ומפחית את הסיכון למחלות עור כמו אקנה, אקזמה, פסוריאזיס ומחלות עור אחרות. ביבי הוא מקור נהדר לטיפולי אנטי אייג'ינג פשוטים שתוכלו לתרגל בבית, בחנות הטבע שלכם או אפילו בבית.

נורות LED להגברת הקולגן

יעיל יותר להזדקן את הפנים עם טיפול פנים אנטי אייג'ינג כמו Bebe. חומרי מילוי עור הם אופציה טובה לידיים בעלות מראה צעיר שעברו התעללות רבה. בין אם קליפות כימיות או מיקרו-דרמס, שמורחים לעיתים קרובות על הפנים, הצוואר, הזרועות והגב. הליכים אלו יכולים להוות טיפול יעיל בקמטים ולהילחם במלזמה, כתמי גיל ונזקי שמש.

טיפולים אנטי אייג'ינג אלו מותאמים לצרכי המטופל וקשורים בעדינות לגיל

מתריסים בשינויים שהופכים את הגוף, מפחיתים את האדמומיות, ממזערים את הקמטים ומפחיתים את שינוי הצבע. למידע נוסף על טיפולים אלה, עיין במדריך ההזדקנות הבריאה שלנו. כדי לצמצם את רשימת הטיפולים שיעזרו לך להשיג את המטרות שלך עד שנת 2020, תיארנו מה אתה יכול לעשות כדי להפחית שומן וקמטים, להדק את השרירים ולתקן תאים פגומים.

רופאי עור ממליצים על טיפולים אלה למילוי קמטים בפה, להפחתת קמטים בעיניים ולהגדלת נפח הלחיים. מדובר בטיפולי עור נפוצים יותר, אך ניתן למרוח אותם גם על חלקים אחרים בגוף כמו העיניים, האף והפה.

טיפולי פנים נגד הזדקנות יכולים להכיל סרום מיוחד המכיל חומצה היאלורונית המושכת מים לתאים

זה מזין את העור על ידי קידום צמיחת קולגן והוכח כבעל השפעה קבועה של אנטי אייג'ינג, המקדם עור בהיר ומלא לחות. אלה כוללים נוגדי חמצון כגון שמן חמניות, קרם הגנה וקרם הגנה, כמו גם קרם לחות.

אמנם ניתן למצוא מוצרים אלה בחנויות או להזמין אותם באופן מקוון

אך הם נמכרים רק דרך משרדי עור וכירורגיה פלסטית. אם אתם מחפשים טיפולי אנטי אייג'ינג לפנים, כמו למשל התחדשות פנים, כדאי לכם לחפש מנתח פלסטי מקצועי בעל כישורים כפולים. אתה יכול לתאם פגישה עם אחד המנתחים הללו או לתאם ביקור אצל כירורג מקסי-פיילי מוסמך (CVS) בכדי להבטיח שתקבל טיפול טוב ותרגיש בנוח. אתם נושאים מגוון רחב של מוצרי טיפוח לפנים כמו גם מגוון מוצרי טיפוח ויופי לסוג עורכם, כך שלא תצטרכו לחפש אותם בבית המרקחת המקומי שלכם.

טיפולי פנים אנטי אייג'ינג יכילו מרכיבים המיועדים לאנשים עם עור מזדקן או מתבגר

שלרוב הוא בן 40 ומעלה. למרות שהם יקרים יותר מפנים פשוטות, הם יכולים גם להיות יעילים יותר ופחות מזיקים מטיפולי פנים ללא המרכיבים, חלקם יקרים יותר.

בשימוש בטיפולי אנטי אייג'ינג

חומרי מילוי העור יכולים לשפר את הצורה, המבנה והנפח של העור המקומט. חפש קרמים וסרומים המכילים נגזרת של ויטמין A המגביר קולגן להפחתת קווים דקים ואף להגדיל את קצב מחזור התאים ללא שינוי צבע. שקול את השימוש בקולגן – המוצרים המפחיתים את הקמטים, מחזקים את עובי וגמישות העור, והתמוטטות קולגן איטית ", מוסיף ד"ר קליין. וללא כאבים. רעלן בוטולינום, המנוהל על ידי רופא מוסמך בצורת זריקות בוטוקס, משמש לטיפול ומניעת קמטי פנים על ידי שיתוק שרירים ועור. קמטים, הנקראים גם "בוטוקס", הם תרופה מצוינת לכל בעיה בקמטים, מכיוון הם משתקים את שרירי הטיפול. השריר משותק, כך שנראה שהוא מקנה לקמטים עדינים וקמטים מראה חלק.

בוטוקס, חלבון מטוהר המופק מרעלן בוטולינום, הוא הראשון והידוע ביותר אחד מהטיפולים האנטי אייג'ינג הפופולריים והנמכרים ביותר לפנים.

למרות שרוב טיפולי הפנים מכילים פנים פילינג, אנטי אייג'ינג יכולים לרדת נמוך יותר. טיפול באינדוקציה של קולגן, או מיקרו אדלינג, הוא אמצעי יעיל של צמצום כמות הכמות של קולגן בעור וכן מספר הקמטים והקמטים בפנים.

טיפולי פנים נגד הזדקנות מכילים קרם לחות עשיר לריכוך המסייע בשמירה על מראה העור וההרגשה הבריאה והתוססת

טיפולי פנים נגד הזדקנות, כולל סרום המושרה בקולגן, יכולים להחזיר את מוצקות העור ולהפחית את מראה הקמטים והקמטים. אם סימני הזדקנות מסוימים מתבררים יותר, עליך לשקול טיפולים כגון בוטוקס, חומרי מילוי או זריקות. זה מסיר עור מת לא רצוי לטיפול אחיד יותר וממזער קמטים וסימני הזדקנות אחרים.