הסרת שיער בפנים עם משחה

תוכן העניינים:

כשמדובר בשיער בגוף, שיער פנים נוטה ליפול לקטגוריה נפרדת. אם תתקלו במוצר שתוכנן במיוחד לגברים, תגלו שיש מגוון שלם של אפשרויות. אם מצאת את הקרמים הטובים ביותר להסרת שיער בפנים (שכמעט לא עובדים), כדאי לעקוב אחר המדריך השימושי הזה.

רשימה זו כוללת את הקרמים הטובים ביותר להסרת שיער בפנים לגברים ונשים

כמו גם כמה אפשרויות קרם שיער אפילו מחוספסות. הרשימה לנשים שקונה באמזון כוללת כמה קרמים מהשורה הראשונה שמתאימים למגוון רחב של סוגי שיער, מגס ועד בינוני – גס ואפילו עדין. חלק מהקרמים הללו תוכננו במיוחד לשיער פנים כדי שיוכלו להסיר שיער בכל חלק בגוף.

תרסיס הסרת שיער של נאיר לגברים פועל באופן דומה ויכול להיות יעיל באותה מידה

אך מבחינה טכנית זה לא יכול להיות קרם להסרת שיער. הוא תוכנן במיוחד לשיער פנים ומגיע ממותג ידוע מאוד של קרמים בבעלות משותפת של אותה חברה כמו אפשרויות הקרם האחרות ברשימה זו. הם זמינים בגדלים וניסוחים שונים ומיועדים לשימוש עם מוצרים אחרים שנבדקו דרמטולוגית כגון קרם או אפילו משחה. ביססנו את הערכתנו בנושא הסרת שיער בפנים הטובה ביותר על האיכות והיעילות של כל מוצר והמוצרים שבדקנו עבורם.

בלונדין אומר: "לא הוכח כי מיפוי עור להסרת שיער יעיל באותה מידה כמו שיטה דרמטולוגית להיפטר מעור מוך אפרסק. מכיוון שהוא אינו מסיר שיער בשורש, יתכן שהוא אינו הפנים הטוב ביותר אפשרות להסרת שיער.

מכיוון שהעור בפנים רגיש יותר מהגוף

איסמיאל ממליץ להשתמש בפסי שעווה לפנים להסרת שיער יעילה וכואבת ביותר. גידול, השיטה המועדפת להסרת שיער, אינו דורש עבודות הכנה. מותג טיפוח העור המהימן קיים מאז תחילת שנות התשעים והוא אחד ממותגי טיפוח הפנים הפופולריים ביותר בעולם.

עם זאת

שיטת טיפול זו אינה יעילה כמו הסרת שיער בלייזר ודורשת 10- 12 מפגשים לסילוק שיער פנים. כמובן שהדרך הטובה ביותר להיפטר משיער הגוף ולמנוע צמיחה מחודשת שלו היא למרוח קרמי שיער שוב. אין צורך להשתמש בו שוב ושוב ואין תופעות לוואי כמו יובש, גירוי או גירוי בעור.

אם אתה מעוניין בכך הסרת שיער פנים לא רצויות לנצח

הסרת שיער בלייזר היא אולי הדרך הקלה, המהירה וללא כאבים. לפני שתפנה לאחת משיטות הסרת השיער הפופולריות ביותר, עליך ללמוד על היתרונות והחסרונות של כל שיטת הסרת שיער לפני שאתה מורח אותה על הפנים שלך.

H קרמים ותחליבים להסרת שיער עובדים על ידי המסת השיער

לכן חשוב לעקוב אחר ההוראות ולהסתכל על השעון. קחו בחשבון שזה משהו שאתם חייבים לעשות כל יום מכיוון שלא תוכלו להסיר שיער כמעט באותה מידה עם מכונת גילוח כמו שהייתם עושים אם תשכחו טיפול מקצועי להסרת שיער בפנים. אם אתה משתמש בקרם לשיער פנים, אתה בהחלט צריך לעבור בדיקת טלאים כדי לראות כיצד העור שלך מגיב.

אם ברצונך להסיר שיער פנים ללא גילוח

קרמים מדייקים יכולים להיות אפשרות טובה. אם אתה רוצה להסיר שיער בערווה אבל לא רוצה שעווה או גילוח, אתה עלול להתפתות להשתמש בקרם להסרת שיער. אם יש לך עור רגיש, שקול אפשרות עדינה במיוחד כגון Veet אם אתה חושש שזה ירגיז אותך. משחות כמו קרם הסרת השיער הטבעי של לוריאל בטוחות לשימוש, אך לא עדינות כמו קרמים להסרת שיער.

הנסן הסרת שיער טבעי Oreals קרם להסרת שיער טבעי גם לא כואב, מכיוון שהוא ממיס את השיער בעוד משטח העור נשאר חלק ורך ומתנהג בכמות נדיבה של ויטמין E.

להיפטר של מוך ושיער, יש לך מספר אפשרויות לבחירה, כולל פינצטה, שעווה, גילוח וחוטים; הרשימה נמשכת. אתה יכול גם להשתמש בפינצטה בעצמך, אך זו אינה דרך יעילה להסיר שיער מהפנים, מכיוון שאתה צריך להסיר כל שערה בנפרד, אומר גאראי.

אם אתה מוצא את שיער הפנים שלך לא מכוער או מתבייש בכך

בחר באחד מהמוזכרים. אם את מעדיפה שיטת גילוח אחרת להסרת שיער בפנים, זה בסדר גמור. פשוט השתמש בג'ל גילוח, קצף או שמן ושמור על מראה נוחה. בדומה למריטת לייזר וגילוח, כדאי שתדעו גם משהו על קרמים להסרת שיער. – שלא כמו קרמים אחרים לציפורניים, יש מגוון שלם של קרמים בטיחותיים לשימוש בפנים ומוסרים כדי למזער גירויים וכאבים. הוא מורכב ממערכת דו-שלבית המורכבת ממזור הגנה על העור וקרם להסרת שיער הפועלים יחד על מנת להבטיח הסרת שיער יעילה וללא כאבים בכל עת. יש להם שילוב של קרם לחות, קרם לחות, ג'ל לשיער וג'ל שליו שעובדים יחד כדי להסיר בעדינות וביעילות גם את שיער הפנים העקשן ביותר בשני צעדים פשוטים.