הסרת שיער בפנים איך זה עובד

תוכן העניינים:

למרות שהסרת שיער בפנים אינה חדשה לאף אחד, היא מעוררת כמה שאלות. בהמשך, מנתחים פלסטיים ורופאי עור מסבירים כיצד פועל הסרת שיער בלייזר וכמה זמן זה לוקח. מאמר זה יעזור לך להבין מה יש למדע לומר על בטיחות הסרת שיער בלייזר על הפנים שלך.

אזורים נפוצים בהם נשים עוברות הסרת שיער בלייזר הם העיניים

האף, הפה, האוזניים, הסנטר, הפנים, הצוואר והצוואר. שיער פנים לייזר שהוסר פועל בצורה הטובה ביותר על עור בהיר עם שיער כהה, מכיוון שקרן הלייזר עשויה להיספג על ידי פיגמנט מלנין. עם זאת, מכיוון שיש מעט אור על פני העור, מה שמקל על לייזר לבחור את המטרה, הוא לא עובד טוב על עור בהיר עם שיער כהה.

שים לב שהסרת שיער בלייזר פועלת על מוך אפרסק, אך רק כשהוא בהיר, ואז גוגו את האפרסקים והמוך, שצבעם בהיר יותר. כאשר מכוונים את הפיגמנט בשיער, הלייזר גורם יותר נזק מתועלת, מכיוון שהוא סופג פיגמנטים של מלנין במהירות רבה יותר.

אם נמאס לך להסיר מעת לעת את שיער הפנים שלך

אתה יכול לבחור בהסרת שיער בלייזר. אפשרות אחת היא לקנות ערכת הסרת שיער בלייזר לבית אם אתם רוצים פיתרון ארוך טווח, יעיל וחסכוני לבעיה שלכם. אם גילוח או שעווה הם כרגע השיטה החשובה ביותר שלך להסרת שיער לא רצוי, אז הסרת שיער בלייזר יכולה לחסוך לך כסף. מצד שני, הוא מציע פתרון יעיל ועמיד הרבה יותר מגילוח ושעווה.

ישנם אנשים שרוצים הסרת שיער לצמיתות ומבצעים הסרת לייזר עבורם, אך ישנם אנשים רבים המעוניינים בהסרה לטווח קצר או עושים זאת כחלק משגרת יומם. ניתן לבצע הסרת לייזר בשיער בהיר או מטושטש, כל עוד הוא לא עבה או דק מדי.

מלבד שעווה, גילוח ופינצטה, הסרת שיער בלייזר היא אחת הדרכים הבודדות להיפטר משיער גוף, אם תרצה בכך. ניתן להשתמש בשיטות אחרות, כמו ניתוח לייזר, עיסוי בקרקפת או אפילו שילוב של שתיהן.

שימוש באור לייזר להסרת שיער פנים עלול להיות מסוכן ביותר לעיניך

לכן עליך ללבוש הגנה נאותה על העיניים. אור לייזר להסרת שיער בלייזר על הפנים – אור לייזר המשמש להסרת שיער בלייזר בפנים (LHR) עלול להיות מסוכן ביותר לעיניים ולכן עליכם ללבוש הגנת עיניים מתאימה!

בסופו של דבר

הסרת שיער בלייזר יכולה להיות שיטה יעילה להפחתת כמות שיער גוף לא רצוי, אך עליך לשקול את היתרונות מול הזמן והעלות. תמיד עדיף להבין כיצד הטכניקה עובדת, כך שתוכלו לעבוד יחד – לעבוד היטב ולהיות מוכנים במהלך ההליך. בואו נסתכל על כמה דרכים אחרות בהן תוכלו להשתמש בכדי להיפטר מהשיער הלא רצוי שלכם אז אתם מבינים מדוע זו אפשרות טובה עבורכם. המנתח שלך יעריך אותך כמועמד להסרת שיער בלייזר ויבהיר אם הוא יכול לעשות זאת, ואם כן, למה לצפות ואיך זה עובד. כעת, לאחר שהבנו כיצד פועלות טכניקות הסרת שיער בפנים בלייזר, נוכל להבין יותר כיצד הן פועלות ולמה היית מצפה שהיא תהיה טובה יותר מהאפשרויות האחרות.

אם אתה רוצה לעשות הסרת שיער בפנים בלייזר

הנה כמה עובדות שכדאי לדעת. אני מקווה שמאמר זה ענה על כמה משאלותיך לגבי אופן פעולות הסרת שיער בלייזר והאם הטיפול יכול להיות יעיל או לא. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על לייזרים, כיצד הם עובדים וכמה זמן הם נמשכים.

הסרת שיער בלייזר

היא הליך קוסמטי לא פולשני שנעשה בו שימוש במשך שנים רבות כדי להסיר שיער לא רצוי בבטחה וביעילות. במקום פשוט לשרוף או אפילו לגדל שיער גלוי על העור, הוא מוצא והורס את הזקיקים, מה שמונע משיער לצמוח מחדש. הסרת שיער בלייזר היא הצורה העמידה ביותר של טיפול בשיער פנים, שבה משתמשים בלייזרים להשמדת זקיקי שיער באופן ספציפי, מה שאומר ששום דבר כבר לא יכול לצמוח שם.

מסיבה זו

הסרת שיער בלייזר נחשבת לשיטה קוסמטית לא פולשנית, בניגוד להסרת שיער לצמיתות. ישנם רופאי עור המציעים מגוון רחב של טיפולי הסרת שיער, כולל קרמי מרשם שיכולים להאט את צמיחת השיער בפניה של אישה. אם את חושבת על טיפול בלייזר לשיער הפנים שלך או על טיפול קוסמטי אחר, אל תחפשי יותר. לפני שתחליט לעבור טיפול בלייזר, תוכלי לחפש אלטרנטיבות להסרת שיער בפנים.

L

או הסרת שיער בלייזר בפנים, מתבצעת עם קרן אור פועמת הפועלת על זקיקי השיער דרך שכבת העור. הלייזר אינו מכוון לפיגמנטים של שיער ולכן הוא בדרך כלל לא עובד על שיער בלונדיני ", מסביר ד"ר מייקל ד'אמיקו, רופא עור מאוניברסיטת קליפורניה, לוס אנג'לס. שערות לייזר שהוסרו פועלות על זקיק השיער על ידי ספיגתן. את האנרגיה של הלייזר למלנין בשיער שלך. מכיוון שמלנינים סופגים אנרגיה מלייזר בשיער, הם מחזירים את האנרגיה הזו לעור הפנים. איפה שהם גורמים נזק לזקיק השיער שלך.