הסרת שיער בפנים בבית

תוכן העניינים:

שיער פנים הוא דבר שיש לכולנו ואנחנו לא צריכים להתבייש בכך, אך לרבים מאיתנו יש מאבקים מתמשכים עם הסרת שיער בפנים. שוחחנו עם מומחים מובילים בתחום, החל מרופאי עור וכלה באסתטיקה, כדי לקבל את המידע העדכני ביותר כיצד להשיג את דרמפליין הנכון ואת הכלים והכלים הטובים ביותר שיש לו. חלק מהקרמים המדורגים ביותר לנשים שקונים באמזון, כולל הקרמים הפופולריים ביותר לגברים ונשים, כמו גם כמה מהטיפים והטריקים הטובים ביותר שלנו.

ישנן מגוון שיטות להסרת שיער

החל מגילוח פשוט ולא יקר וכלה בשיטות מתקדמות ויקרות יותר כמו כלי דרמפליין וקרמים. לפני שתפנה לאחת מהתרופות הללו, עליך לדעת את היתרונות והחסרונות של שיטת הסרת השיער בהתאמה לפני שתשתמש בה על הפנים.

אם אתה משתמש בקרם להסרת שיער בפנים

אתה בהחלט צריך לעבור בדיקת גבס כדי לראות כיצד העור שלך מגיב. אם שעווה מכאיבה מדי או גילוח גוזל זמן רב מדי, ניתן להסיר שיער בלייזר. אפשרות אחת היא לקנות ערכת הסרת שיער בלייזר בבית אם אתם רוצים שיטה מהירה יותר, יעילה ופחות יקרה לפנים שלכם. קחו בחשבון שזה משהו שאתם חייבים לעשות כל יום מכיוון שלא תוכלו להסיר את השיער אפילו בצורה יעילה כמעט כמו מכונת גילוח, אלא אם כן קיבלתם הסרת שיער פנים בפנים.

כשאתה גדל, עליך להתנהג לפחות 3-4 פעמים בשבוע בסך הכל 6-8 שעות ביום לאורך כל התקופה.

תוכלו לבחור בין מספר שיטות בטוחות

החל ממריטה בפינצטה ועד הסרת שיער בגוף ומוך אפרסק. ניתן להשתמש במסיר שיער פנים מתחת לגבות בכדי להסיר את שיער הפנים ביעילות, לקלף את העור או לדרמטליין כדי לעשות זאת עבורכם. ניתן להשתמש בו מתחת לגבות כדי להסיר שיער גוף, אפרסקים ומוך, כמו גם עיניים, אף, פה ופה.

אם זה לא מתאים לך

אתה יכול לנסות שיטות אחרות להסרת שיער בפנים, כמו מסיכת פנים או דרמפליין. נסה להשתמש במסכת הסרת שיער בפנים לפחות פעם בשבוע, ואם אינך מרגיש טוב, נסה את אחת האפשרויות הפופולריות יותר, כגון מסיכת פנים, שחיקה או קילוף עור.

קרמים להסרת שיער הם בהחלט לא פתרון מהיר, אך הם יכולים להשיג תוצאות חלקות יותר מגילוח אם אתה מוכן להתאמץ. איך תמצאו את הטובים ביותר לעור שלכם, ואיך הם נראים ועובדים?

אם אתה רוצה לצאת לדרך

ללא תשלום וללא חסימה – תמצא את כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער בלייזר בבית. אם אתם שוקלים הסרת שיער לצמיתות בבית, הסתכלו בתוצאות בסגנון הסלון שנוצר על ידי מכשיר זה – הסרת שיער בלייזר. הסרת Ipl היא ככל הנראה אחת השיטות הפופולריות ביותר להסרת שיער בפנים, ואין כאן שום דבר נכון או לא בסדר. אז אם אתה בדרך כלל חושש להפוך לגברת מזוקנת וללכת לסלון להסרת שיער, אתה צריך להסתכל. אתה יכול לחפש באינטרנט כדי להציע מגוון אפשרויות, בין אם זה הסרת לייזר מלאה או פשוט הברגה ומריטת חוטי DIY.

דיווחים על לייזרים אלכסנדריטים ארוכי דופק והסרת שיער בלייזר בבית פורסמו במספר כתבי עת רפואיים, כולל כתב העת של האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה.

שימוש במכונת גילוח להסרת שיער בפנים

היא משיכה קלה, כמו שעווה או חוטים, עם פחות כאב ואדמומיות, כלומר שיטה בטוחה יותר, עדינה ויעילה יותר להסרת שיער. סוכר מבולבל לעיתים קרובות עם שעווה משום שהוא מסיר שיער בשורש, אך הוא למעשה כואב הרבה פחות, על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה.

לכל אחד יש דעה שונה

אבל אני לא חושב שיש צורך להשתמש ב- IPL בכל הנוגע לנוחות השימוש והקלה על הכאב, במיוחד כאשר ניתן למצוא שיטות אחרות ופחות כואבות ישירות במטבח. IP L היא אחת השיטות הפופולריות ביותר להסרת שיער בפנים בבית, במיוחד בכל הנוגע לנוחות שימוש, מידה וכאב.

אנשים משתמשים בשעווה כאמצעי להסרת שיער פנים

אם כי עליהם להיזהר שלא להשתמש בו יותר מדי, במיוחד בצורה של אדמומיות וגירוי שנותרו לאחר הגידול אך לא לאחר מכן. נשים צרפתיות עדיין פופולריות בזכות כלי הסרת השיער הישן שלהם, אפילטורים יכולים לקטוף שיער פנים בהמוניהם בעזרת פינצטה. הקונים אומרים שזה חוסך גילוח ונמנע מגירוי שניתן לצפות מגילוח, מה שיכול לחסוך גילוח במקרים רבים עקב שימוש בשעווה וכן מחוסר גירוי.