הסרת שיער בפנים בנס ציונה

תוכן העניינים:

בתל אביב היה לי העונג לפגוש צעירים נאים באתרי היכרויות ולחוות חיי לילה הומואים על בסיס יומי. באופן מפתיע, וייזמן פגש את אותה חברה דיקלה, שלימים הפכה לאשתו ואיתה נולדו לו חמישה ילדים. איכשהו הסטייליסט הצליח להפיק את המירב מהחיים שהובאו אליו, ומצליח להסתדר עם חיים שלמים, ולא פשוטים.

היום בני הזוג רכשו דירת פנטהאוז בנס ציונה, וגם מאיר פועל להיות אבא. בינתיים הוא נשאר עם הילדים ומראה לי את הגגונים שהם משפצים.

בנוסף

ווייזמן בונה מתחם גדול יותר בנס ציונה שיכלול מספרה לעיצוב שיער וטיפולי יופי אחרים במקום אחד, כולל הסרת שיער בפנים, עיסוי פנים ושאר טיפולי פנים. כאשר תבחר לבצע הסרת שיער בלייזר בדרמטולוגיה של Baldone Reina, יהיה לך מנתח פלסטי מוסמך ביותר אשר יעריך את יעדי הטיפול שלך כדי לקבוע את הגישה הטובה ביותר להסרת השיער שלך. למידע נוסף או אם אתם שוקלים הסרת שיער בפנים או עיצוב שיער אצל נס ציוני, אנא צרו איתנו קשר לקביעת פגישה ראשונית.

הקבוצה של דייניוס אדומאיטיס חייבת לנצח את לימוז 'ולקוות שטורקיה תוכל לנצח את איגוקאה באנקרה

זו לא תהיה משימה קלה עבור הטורקים כיוון שהם חייבים להעפיל לסיבוב הבא, בעוד איגוקסה זקוק לניצחון כדי לפתור את הכרטיס לפלייאוף, רק כדי לשפר את שיא מרשימם כבר בשלב הקבוצה בליגה האירופית. אם אנחנו מרוכזים ושולטים, נוכל לנצח אותם וזה מה שעשינו.

הקבוצה ההונגרית סולנוקי אולייבניאש תשחק ביום חמישי וביום שישי תשחק מול BMSLAM סטאל המארחת

ליגת הכדורסל בישראל חזרה לפעולה לאחר השעיה, אך שלוש קבוצות ישראליות ישחקו השבוע במשחקי אירופה חשובים, מכיוון שמכבי תשחק בתל אביב, תל חיפה וירוואן. לאחר המשחק מול פנרבחצ'ה איסטנבול ביום שלישי באיסטנבול, הסיור נמשך ביום רביעי ביד אליהו. הקבוצה של בראד גרינברג ניצחה בשלושה מתוך ארבעה משחקים כדי לעלות מהקבוצה ותשאף לנצח מול המנצחת במשחק השני במשחק השני בסיבוב השני – מול לימוז.

אני לא יודע איך נגיב לזה, אבל אני יודע שהבנים מוכנים לשחק משחק שלא קרה זמן מה.

כשנותרו 13 משחקים בלבד בעונה היבשתית

המשחק יהיה מכריע מכיוון שקבוצתו של יואניס ספירופולוס שואפת לסיום שמונה הראשונים בדירוג שיהיה מספיק טוב כדי להגיע לאחר העונה. הצהובים והכחולים פוגשים קבוצה שקטפה שני ניצחונות בלבד ותיקו בשבעת משחקיה האחרונים.

קוטי קלארק קלע 27 נקודות ותפס 9 הרצאות להרצליה

בעוד גולן גוט תרם 12 נקודות. אקיל מיטשל קלע 23 נקודות לראשון ומקס היידגר קלע 19 נקודות, בעוד שטראל פארקס זרק 13 נקודות אך הוסיף תשעה לוחות. במשחק של חמישה שחקנים הפועל חיפה גברה 72-66 על הפאל חולון לעיני 1,000 אוהדים.

כלב אגאדה הוביל את הקבוצה של רמי הדר עם 18 נקודות אבל היה פצוע כבר כמה חודשים

קייסי פראטר קלע 15 נקודות וג'ייסון סיגרס תרם 12 נקודות לניצחון, וקלבגדה נפצע בברכו לפני מספר שבועות וטרם חזר. ג'ונתן Skjoldebrand הוביל את הקבוצה של אריאל בית הלחמי עם 18 נקודות, וכלב אגאדס הוביל את הקבוצה של סטפנוס דדאס עם 27 נקודות. סי ג'יי האריס קלע 21 נקודות על ההפסד, אגור נסטרנקו קלע 14 נקודות בקליעה 7 מ -11 ותשעה ריבאונדים, קייסי פראתר קלע 15 נקודות ועמית סוס תרם 10 נקודות כל אחד. קינן אוונס הוביל את האדומים עם 23 נקודות ושמונה אסיסטים, רייקם באקלס תרם 17 נקודות וספנסר וייס תרם 11 נקודות, אך ג'וש נבו קלע 13 נקודות ותפס 12 ריבאונדים בשגרה.

גרושתו של דקלה היא גם שכנה והוא שמר איתה על קשר טוב עד היום. כשהיה בן 16 הוא גילה סוכני דוגמנות לאחר שאמו לקחה אותו לטיפול בדיזנגוף סנטר בתל אביב. הוא למד עבודה והחל לגלות את עצמאותו עד שנסע ללונדון להתמחות בתחומו.

לאחר חצי שנה

הוא סיים בפתאומיות את הפרק בתל אביב, חזר לנס ציונה, נתן לנישואין הזדמנות חדשה וויתר על הנישואין. אז הוא התחתן עם בנו הבכור, כיום בן 16, בגיל 20. וייזמן פתח עסק משלו והוא ודיקלה נישאו שוב, הפעם בעזרת דיזנגוף סנטר בלונדון.

בזמן שעבד כמודל, הכיר את חברו הראשון, עבר לתל אביב למשך חצי שנה ונשאר יחד כשנה. אבל בגיל 30 הדברים השתנו כאשר מערכת היחסים שלו גוועה והוא לקח חופש.