הסרת שיער בפנים במזכרת בתיה

תוכן העניינים:

מבין כל טיפולי היופי, הסרת שיער בפנים היא מהלא נעימות ביותר. במיוחד במהלך מגיפה, אפשר לתהות כיצד לשלוט בה בצורה הטובה ביותר.

המשך לקרוא

כדי ללמוד כיצד להכין ולטפל בעור שלך לפני, במהלך ואחרי הסרת שיער בפנים. אם אתה רוצה להיפטר מהטשטוש שלך, להלן כל האפשרויות שאתה צריך לדעת. הקפד להסיר הצטברות איפור או זיהומים אחרים הנמצאים על העור לפני שתתחיל בהסרת שיער. המתן לפחות 30 דקות לפני שמורחים את הקרם על חלק גדול מהפנים.

אם אתה רוצה להיפרד משיער פנים לא רצוי בטוסון או גילברט, קבע תור בספא שעווה חשופה. טכניקה זו תחסל את כל השיער שלך, אם כי זו בחירה טובה יותר אם אתה עסוק או לא רוצה להתגלח או להבריש באופן קבוע.

אתר זה מציע שירותי טיפוח שעוזרים לך להביא את הפנים הטובים ביותר שלך, וזה משתלם. זה עובד טוב עם רוב השיער, אבל מאוד גס, אז רעד איתם עד שהשיער נמס ועובד טוב איתך.

בקמצוץ, עם זאת, אתה יכול להסתמך על גילוח עם גילוח וכמות קטנה של קרם גילוח או אפילו רק מעט מים. זה עובד הכי טוב אם אתה לא מושך את השיער בזה אחר זה ועובר באותו מקום מספר פעמים עם הגילוח.

אם יש לך עור רגיש מאוד

אתה עלול להיתקל בגירוי כלשהו, אז תמיד עשה בדיקת טלאים תחילה כדי לבדוק אם יש אלרגיות. כאשר אתה מרגיש הכי נוח עם הגילוח, עליך לנקוט באמצעי זהירות כדי להבטיח שתוכל להשיג גימור חלק או לפחות מגורה. זה יכול לגרות את העור שלך אפילו יותר מאשר אם יש לך את זה על הפנים שלך בחלק הקדמי ובמרכז, אבל אם מתחשק לך, עליך לנקוט בכל אמצעי הזהירות לפני הגילוח כדי לקבל את כל זה.

כדי להקל על הכאבים, בקש מהטכנאי לקרם את הפנים בקרם קהה ואז למרוח דחיסה חמה. אם אתה משתמש במוצר לטיפול בעור המכיל רטינול, עליך להיזהר אם השעווה נמשכת, ולדבר עם רופא העור שלך על ניסוי מרשם מקומי. כדי לראות אם אתה מפתח תגובה אלרגית, ראשית בצע בדיקת תיקון על העור שלך כדי לוודא שהשעווה שלך נמצאת בטמפרטורה הנכונה.

זכור שבעוד שיטה זו בטוחה יחסית, שיער צומח יכול להיות תופעת לוואי של גילוח. למרות שזו לא הבחירה הטובה ביותר להסיר הרבה שיער, עדיף להיפטר מכמה שערות סנטר מעצבנות או לנקות את הגבות.

אם אינך בטוחה כיצד לעצב את הגבות כהלכה

עיין במדריך הגבות הפשוט שלנו. בשיטה זו משתמשים בחוטים המושכים שיער לא רצוי בזמן שהוא מתנתק מזקיקי השיער. השחלה כל כך יעילה שהיא מאפשרת לך להסיר שיער בצורה יעילה יותר משיטות אחרות להסרת שיער בפנים.

אם אתה משתמש בפינצטה

החוט יכול להיות הרבה יותר קשה אם ניסית אותו ומעולם לא הוכשרת בו. אין סף כאב להשחיל אליו, ואנשי מקצוע מתמחים בחוטים לקבלת התוצאות הטובות ביותר. מריטה בפינצטה אידיאלית לטיפול וטיפול בשעווה, במיוחד אם אתה מגלה שזקיקי השיער של הגבות שלך וחלקים אחרים בפנים שלך שעווה.

למרות שזה יעיל מאוד, ד"ר קרישנן מציין שההשפעה דוהה כשאתה מפסיק והשיער צומח חזרה. הנה המלכוד: תבחין בפחות שיער לאחר שהוא מוחל על הפנים שלך, אך לא לאורך זמן.

אתה צריך לחכות 15 דקות לפני שאתה יוצא החוצה

כדי שיהיה לך מספיק זמן להיכנס לעור, אבל הפנים שלך יישארו ללא שיער למשך יום עד שלושה ימים. קרם הסרת שיער של Veet Gel לוקח רק 3 דקות לפעולה, הוא קל לשימוש – אריזה, מריח נהדר וזה עובד. אנו משרתים את לקוחותינו בכך שאנחנו מציעים את הדרך הטובה ביותר להסיר שיער פנים בטוסון ובגילברט.

כאשר אתה משתמש בקרם הפילינג בפעם הראשונה

אתה יכול לעבור בדיקת טלאים ולמרוח כמות קטנה של קרם על העור שלך ואז למרוח את המוצר המרגיע את העור. התרופה לא עובדת בן לילה, אז אתה צריך להיות מקצועי ולהשתמש בשיטות אחרות להסרת שיער עד שהיא מוסרת מהמערכת שלך. אם התרופה אינה פועלת, ייתכן שתצטרך למרוח מוצרים מרגיעים לעור.

כדי ליצור תהליך חלק, נסו לקלף את הפנים בכרית לפנים, כמו למשל פילינג לשיער פנים ללא עצירות. פילינג זה עוזר בהסרת תאי עור מתים והופך את עורכם לחלק יותר, כך שעמודי הפנים יוכלו להסיר את השיער בקלות.

טיפולי פילינג מסירים תאי עור מתים ושאריות שמן, אשר מקהים ומייבשים את העור. אני אוהב את העובדה שהתוצאות עובדות על ידי משיכת השיער מהשורשים, אך לא על חשבון שאר השיער.