הסרת שיער בפנים ממה צריך להיזהר

תוכן העניינים:

גידול שיער פנים הוא שיטה פופולרית בקרב גברים ונשים כאחד להסרת שיער גוף לא רצוי. אנשים רבים רואים בשעווה אחת השיטות הטובות ביותר להיפטר משיער הפנים, וניתן לטפל בה בשיטות רבות ושונות כמו גילוח, קרם גילוח ואפילו מוצרים להסרת שיער. גידול נחשב לשיטה היעילה ביותר להסרת שיער מהשורשים, וגם לקלה והמשתלמת ביותר.

אם את מחפשת טיפים להסרת שיער בפנים שלא כל כך כואבים

זה המקום להיות בו. זכרו כי הדבר אינו נחוץ כל יום, מכיוון שאינכם יכולים להסיר שיער בצורה יעילה כמעט עם מכונת גילוח כמו שהייתם עושים עם טיפול מקצועי להסרת שיער בפנים. זה קצת יותר זמן – שיטה מורכבת, אבל אם אתה רק רוצה לנקות כמה קווצות, לעתים קרובות עדיף לצבוט את שיער הפנים. כשאתה מסתכל על זה ככה, כלים להסרת שיער בפנים עלולים להשתעמם לאחר זמן מה, במיוחד אם הם נראים כמו יותר מכמה שערות משוטטות.

ברצוננו להודיע לך אם היה לך קשר כלשהו עם שיער פנים או סנטר, ואם כן, באיזה סוג של שיטות הסרה אתה משתמש.

אנחנו כאן כדי לעזור לך לעבור את כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער בפנים לצמיתות עם הסרת שיער בלייזר. אחת הדרכים להיפטר משיער פנים היא לעצב את הגבות או להסיר את השיער מהשפתיים.

כאן אנו משווים את היתרונות והחסרונות של הסרת שיער בפנים

כולל היתרונות והחסרונות של שיטות שונות ואת העלויות והיתרונות של כל אחת מהן. חוסר הנוחות שבגידול לא הופך אותו ליעיל כמו גילוח בתער, אומר גאראי. פינצטה היא דרך יעילה להסיר שיער מהפנים, מכיוון שאינך צריך להסיר כל שערה בנפרד. אתה יכול גם למרוט את עצמך, בעזרת איש מקצוע או בעזרת מכשיר כף יד כמו פינצטה או מכונת גילוח.

הסרת שיער בלייזר, לעומת זאת, מציעה פיתרון קבוע לבעיית צמיחת שיער הפנים. זו אחת השיטות הטובות ביותר להסרת שיער פנים מכיוון שהוא פחות כואב ופחות פולשני משיטות אחרות, על פי גאראי.

הטיפול לוקח כ- 30 דקות ותצטרך עד שמונה טיפולים לפני שמסירים את שיער הפנים שלך

הסרת שיער בפנים בלייזר מחייבת קיום מפגשים מדי שישה שבועות. אם את מעוניינת להסיר שיער פנים לא רצוי לנצח, הסרת שיער בלייזר היא הדרך הקלה, המהירה ביותר וללא כאבים. לא משנה מה הסיבה אשר תהיה, זו הזכות שלך לבחור בהסרת שיער בפנים, אך יש כמה דברים שאתה צריך לקחת בחשבון כדי למנוע תגובות לא רצויות על עורך. תוכלו לבחור בין מספר שיטות בטוחות, החל ממריטה בפינצטה ועד למיפוי, להסרת שיער פנים ביעילות. כמובן, עולם היופי פיתח מגוון אפשרויות להסרת שיער בפנים, ויש אפשרויות רבות, כולל לייזרים, לייזרים וכמובן שעווה. שיטה קבועה זו להסרת שיער יכולה להיות אפשרות טובה עבור נשים שיש להן שיער פנים לבן ועבה, אומרת בלונדין. אם Dermaplane אינו מסיר את השיער בשורש, יתכן וזו לא האפשרות הטובה ביותר להסרת שיער בפנים. מסיר שיער פנים של נאיר הוא אלטרנטיבה זולה, אבל הוא עושה בדיקה קטנה כדי לוודא שהעור שלך לא מגיב.

זה קל לשימוש

נועד להפחית עור מודלק ומהווה אופציה נהדרת לכל מי שרוצה הסרת שיער לצמיתות לפנים. אם הסרת שיער בלייזר אינה אפשרות, שקול את הקרמים הרגילים להסרת שיער כגון נאיר או נסה פיתרון יקר יותר כגון דרמפליין או לייזר היי-טק. נאמר כי הוא מפחית את הסיכון לגירוי בעור ודלקת וכן לגירוי בעיניים ובאף.

הסרת שיער בפנים

היא טיפול פופולרי מאוד, אומר ד"ר גוהרה, אך אם אתה חושב שתצליח לברוח עם זה למספר שבועות או אפילו חודשים, אל תחפש עוד. אחרת, הדרך הטובה ביותר להיפטר משיער פנים היא לפנות לרופא עור שיכול להשתמש בבטחה במכשיר יעיל כמו לייזר. תוכלו להזמין ייעוץ חינם עם מומחה להסרת שיער בלייזר במרפאת מקלין כדי למצוא את הדרך היעילה והמשתלמת ביותר להיפטר משיער הפנים שלכם.

להיפטר משיער פנים זו לא משימה נוראה כפי שאפשר לחשוב, אבל ישנן כמה שיטות פחות פחות כואבות להסיר אותו, וכדאי להיות מודעים לכך. נעשה שימוש שוב ושוב בשיטות קשות, כימיות וכואבות להסרת שיער פנים, כך שלא יהיה צורך להשתמש בו שוב.