הסרת שיער בפנים מאיזה גיל אפשר להתחיל

תוכן העניינים:

הסרת שיער בלייזר הופכת את הסרת השיער לאחד מהטיפולים הפופולאריים ביותר לשיער פנים. הצלחתי ללמוד עוד על היתרונות של הסרת שיער בלייזר לגברים ונשים בכל הגילאים. אחת החברות המובילות להסרת שיער בלייזר אמריקאיות הגיעה לפילדלפיה והמומחים שלה סקרו את הזמן הטוב ביותר להתחיל בהסרת שיער בלייזר.

כשאתה צעיר

בדרך כלל יש לך הרבה זמן למרוט ולגלח, אבל ככל שאתה מתבגר ויותר אחריות הופכת להכבידה יותר ויותר. זה יכול להיות העידן האידיאלי לנסות להסיר שיער בלייזר, ומיאמי היא הדרך המהירה והקבועה ביותר לקבל עור חלק וללא זיפים. אם אתה בשנות העשרים והשלושים לחייך, שקול הסרת שיער בלייזר במיאמי כדי להיפטר משיער לא רצוי. זו אחת התקופות הטובות ביותר בשנה להפיק תועלת מטיפול זה עבור גברים ונשים בכל הגילאים, במיוחד אלו באמצע שנות השלושים לחייהם.

טיפולים מסוימים יביאו להסרת שיער רבה

בעוד שאחרים יגרמו לכך מעט מאוד. דברים כמו רואקוטן הפנים הנוכחי שלך ישפיעו על התאמתך להסרת שיער בלייזר. אמנם ההחלטה מתי להתחיל להסיר שיער בלייזר חשובה, אך הבחירה עם מי לבצע אותה חשובה.

פנה לאלקטרולוג טוב שיכול להסיר את זקיקי השיער שלך בבטחה לנצח

או הזמין שיחה עם מומחה כדי לדון באפשרויות שלך. אם מוך האפרסק שלך התפתח במלוא עוצמתו – באזור שיער הפנים – אינך יכול לעבוד טוב עם הסרת שיער בלייזר. ישנם מספר דברים שאתה צריך לשקול כדי למנוע תגובות לא רצויות על העור שלך, ולייזר הוא בדרך כלל לא אחד מהם.

בסך הכל

הסרת שיער בלייזר היא שיטה בטוחה ויעילה מאוד להיפטר משיער אחת ולתמיד. אל תחשוב שאתה זקן מכדי לקבל טיפול בלייזר רק בגלל שאתה מבוגר יותר. אף פעם לא מאוחר להיפטר משיער לא רצוי, ובסך הכל זו שיטה יעילה ובטוחה עבור בני נוער להעלים שיער גוף לא רצוי – כל עוד הוריהם מבינים כי ייתכן שיהיה צורך בפגישות הסרת שיער בלייזר מרובות.

בכל הנוגע להסרת שיער בלייזר

עדיף לעשות זאת במוקדם ולא במאוחר, אלא אם כן כולך מפספס את ההזדמנות להסיר את הגילוח והשעווה שלך כאשר שיערך הלא רצוי הופך לאפור או לבן לפני שתתחיל להסיר שיער בלייזר . אחרי הכל, אם אתה הולך להיות סוכר, מברשת ו / או שעווה לנצח, למה לא פשוט לשטוף אותו עכשיו, נכון?

לכל מי שיש לו שיער לבן ונרתע מלנסות להסיר שיער בלייזר אין מזל. אם יש לך שיער לבן ואתה מהסס לנסות להסיר שיער בלייזר, אולי יהיה לך מזל, אבל תהיה שמח!

המשך לקרוא

כדי ללמוד כיצד להכין ולטפל בעור שלך לפני, במהלך ואחרי הסרת שיער בפנים. יש מגוון רחב של שיטות להסרת שיער, החל מגילוח פשוט וזול ועד מריטה בפינצטה. תוכלו לבחור בין מספר שיטות בטוחות, החל מתכנון דמט-פלאפ וכלה בהסרת שיער בפנים יעילה.

אם אתה יכול לעשות את זה תוך פחות משבועיים, אנחנו שם בשבילך מתי שמתאים לך.

אם תרצו להאיץ את תהליך הסרת השיער תוכלו גם למרוט ולצמוח

אך זו שיטה קצת יותר זמן. אתה תמיד יכול לקצץ את השיער שלך לאורך הנכון בבית או לבוא אלינו לטפל בשיער שלך בשעווה. פינצטה היא אחת השיטות הפופולאריות ביותר להסרת שיער בפנים ומסירה שיער אחד בכל פעם. למרות שזה יכול להיות יותר זמן רב, עדיף לנקות רק כמה קווצות. פינצטה יעילה באותה מידה כמו פינצטה להסרת כל שיער הפנים ואף יכולה להיות טובה יותר אם תרצו.

שיטה קבועה זו להסרת שיער יכולה להיות אופציה טובה עבור נשים שיש להן שיער פנים לבן ועבה. אם אתם מחפשים משהו אחר, אפילציה עשויה להיות הבחירה הטובה ביותר לשיטה קבועה ויעילה יותר להסרת שיער בפנים.

ניתן להשתמש באפילציה גם להסרת שערות עדינות

כגון שערות בצידי הפנים, בחלק האחורי של הראש או בצוואר. ייקח זמן לכסות פינצטה שטחים גדולים של שיער עדין, כך שאם שיער הפנים שלך עבה מדי או קטן מכדי להשתמש בפינצטה, כדאי לך לבחון שיטות אחרות. אמנם לא כל אפילציה מומלצת לשיער פנים, אך ישנם כאלה שמיועדים במיוחד לשיער פנים רך ועדין.

תהליך זה יכול לעכב את צמיחת השיער לתקופות ארוכות יותר, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת אם אתה רוצה מראה חלק ומשיי ללא צורך בהליכי הסרת שיער לטווח ארוך. ישנן מספר שיטות להסרת שיער לא רצוי ולהשגת מראה חלק ומשיי זה.