מיצוק וחידוש העור

תוכן העניינים:

הידוק העור של לייזר L הופך במהירות לשיטה פופולרית להפחתת הסיכון לסרטן העור, קמטים ומחלות עור קשות אחרות. זוהי שיטת התחדשות המייצרת עור מוצק דרמטי וניתן להשתמש בה בכל חלקי הגוף, וזכתה לפופולריות בשנים האחרונות. מכיוון שלא מדובר בחתך כירורגי, הידוק העור הוא שיטה הרבה יותר זולה – יעילה יותר להשגת עור צעיר למראה. הם גם פחות יקרים ועולים פחות לקילו משקל גוף מאשר הליכים כירורגיים מסורתיים.

הזמינו עוד היום ייעוץ חינם עם NuAGE לייזר בכדי ללמוד על היתרונות של טיפול זה ולהתכונן להצערת העור הבאה שלכם במרכז לייזר לעור מושלם

למידע נוסף אודות L – התחדשות עור בלייזר ולהערכת השיטות הטובות ביותר להצערת העור שלך, קבעי פגישה במרכז לייזר לעור מושלם עוד היום! על מנת לעזור לך לקבוע את יעדי הטיפול האישי שלך בעור, הרופא האסתטי שלנו יתחיל ב"הצערת עור "ואנו נדון כיצד הליך זה יכול להועיל לך ולעורך. – מחיר הטיפול באולטרסאונד תלוי במכשיר ובמערכת הספציפיים שנבחרו על ידי המנתח הקוסמטי או רופא העור. האזור שיש לטפל בו משתנה ממטופל למטופל בשל גודל וצורת העור וגורמים אחרים.

הרופא או מומחה לטיפול בעור ימליצו על סוג הפילינג המתאים ביותר לתוצאות הרצויות

הדרך הטובה ביותר לברר אם הידוק עור שאינו כירורגי מתאים לך היא להתייעץ עם מנתח פלסטי מנוסה. מועיל לראות תמונות לפני ואחרי של אנשים אמיתיים, אומר ד"ר פרסלס, ולחפש הליך ש"נכון לעור ", הוא אומר. אחד הטיפולים הטובים ביותר להידוק העור הוא לא הליך כירורגי, אלא הידוק עור בלייזר, שתוכל לקבל אם אתה זקוק לפיתרון קבוע יותר לבעיות העור שלך כמו יובש, אקנה או גירוי בעור.

טיפולים להצערת העור יכולים לעזור להחזיר לעורך את הברק הטבעי ולמנוע כל סוג של נזק

כאשר מסירים את שכבת העור העליונה באמצעות לייזר, ניתן להשתמש בה לטיפול במגוון רחב של בעיות קוסמטיות. אם אתה רוצה למזער את הגיל, להפעיל קווים עדינים וקמטים, התחדשות העור יכולה להיות גם אפשרות טובה עבורך.

זה לא בהכרח מטפל בעור רפוי

אך ניתן לטפל גם במקרים חמורים של רפיון עור על ידי הליך הזדקנות העור. חולים עם רפיון עור קיצוני עשויים לשקול ניתוח כגון מתיחת פנים להידוק העור על ידי הסרת עודפי עור להפחתת קמטי המשטח ולהצערת השכבה החיצונית של השכבה העליונה והשכבה התחתונה. יש מטופלים שלא צריכים להתעסק בהתרופפות קלה עד בינונית או אפילו בהידוק קל של העור, ותמצאו דרכים רבות אחרות להדק את העור. התוצאות הדרמטיות ביותר מושגות על ידי הסרת קווים עדינים וקמטים, יחד עם מתיחת גוף מלאה או מתיחת פנים; מעצורי עור יכולים אפילו לטפל במקרה חמור של רפיון בעור.

יתרון נוסף של הידוק עור הלייזר

הוא בכך שזה בטוח ויעיל להעניק לעור מראה מוצק וצעיר יותר בכל הגוף. זה עוזר לחולים לשמור על עור צעיר וחלק יותר מבלי לעבור מתיחת גוף מלאה או מתיחת פנים או אפילו הידוק עור. התוצאות אינן דועכות לאחר מספר חודשים, ובמידה ואתה במצב בריאותי טוב, הוא יכול גם לתקן עור פנים רפוי ולהפחית קמטים וקמטוטים סביב גופך תוך זמן קצר.

הידוק העור של Exilis מתאים לאנשים מתחת לגיל 20 והוא בטוח לגברים ונשים בכל גווני העור הנמצאים במצב בריאותי טוב, כל עוד עורם נראה צעיר יותר. נשמרת רמה מסוימת של גמישות עור טבעית כך שהיא אינה גורמת לגירוי בעור או לגירוי בגוף.

קרמים

סרומים ותחליבים יכולים להכיל חומצה היאלורונית, אלסטין וגורמי גדילה המעניקים לעור מראה צעיר באופן זמני לאחר היישום ", אומר ד"ר פרצלס. בעזרתו ניתן לרכך קמטים וקמטוטים בפנים ובצוואר. ולהפחית עודפי עור. שושניות יכולות להדק את עורך באופן דומה לקרם, אך הן לא יעשו טוב יותר להידוק העור שלך אם לא תקלפי אותן ביעילות.

אם את רוצה להדק את העור שלך ולהסיר שומן וצלוליט חלק, ל- Exilis יש מספר מערכות אחרות יותר מדי. הליכי שאיבת שומן כגון שאיבת שומן ופיסול קירור של Kybella מספקים מידה של מיצוק העור עם תופעות לוואי משמחות.

למרות הטענות, התוצאות שאתה לראות מהעור לא כל כך טובים – קרמים ממצקים עדינים במקרה הטוב ולעתים קרובות אפילו לא מורגשים במקרה הרע.